اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

شکست آمریکا نزدیک است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ولایت‌مداری مردم ایران پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های آمریکا و اروپاست، گفت:‌ شکست آمریکا نزدیک است.

شکست آمریکا نزدیک است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سید علی میرخلیلی، وی با تأکید بر واهی بودن اتهام‌های آمریکایی‌ها علیه ایران، اظهار داشت: این ‌که دو نفر در آمریکا به اتهام تلاش برای ترور سفیر عربستان در آمریکا و بمب‌گذاری در سفارت اسرائیل دستگیر شوند و آن ‌را به ایران ربط دهند و هیچ دلیل قانع‌کننده و مدرکی هم ارائه نکنند، هدفی جز فرافکنی در پس این اقدام‌ها نیست.
نماینده میناب، رودان، بشاگرد، سیریک و جاسک در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر حفظ مواضع مسئولان جمهوری اسلامی ایران، گفت: رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی این اتهام‌های آمریکا را این بازی کودکانه و ابلهانه می‌دانند و ما معتقدیم که آمریکا بازی را آغاز کرد که هیچ نتیجه‌ای برای آن نخواهد داشت، چرا که برای همه ثابت شده که سازمان‌های تروریستی مورد حمایت استکبار جهانی، کنگره آمریکا، اروپا و کشورهای همسو با آن‌ها است.
این عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس هشتم، با بیان این ‌که افکار عمومی به‌ زودی متوجه دسیسه‌ها و توطئه‌های آمریکا خواهد شد، تصریح کرد: اعتراض‌های ضد ‌نظام سرمایه‌داری که از خیابان وال استریت آمریکا یعنی از مرکز مالی نیویورک با عنوان "وال‌استریت را تصرف کنید" آغاز شد، اکنون به 1306 شهر آمریکا گسترش یافته است و آمریکا در تلاش است تا با اقدام‌های فرافکنانه مانع گسترش این جنبش و اعتراض‌ها شود.
میرخلیلی با تأکید بر این ‌که توطئه جدید آمریکا و سردمداران کاخ سفید علیه ایران هم مانع اعتراض‌های مردمی در آمریکا نشده است، یادآور شد: این‌گونه اقدام‌های مذبوحانه آمریکا رسوایی جدیدی را برای کاخ سفید به ارمغان خواهد آورد و دست آن‌ها را برای همگان رو خواهد کرد، هم‌چنین این اقدام‌های فرافکنانه موجب محبوبیت، اثبات حقانیت و استحکام پایه‌های ایران خواهد شد.
وی با بیان این ‌که به ‌زودی شاهد شکست سنگینی برای آمریکایی‌ها خواهیم بود، افزود: آمریکایی‌ها به ‌جای اینکه به مطالبه‌های مردم خود پاسخ دهند، اتهامات واهی علیه ایران مطرح می‌کنند و جمهوری اسلامی ایران را که از تروریسم بین‌الملل و تروریسم منطقه‌ای بیشترین آسیب‌ها را دیده، متهم می‌کنند.
نماینده میناب، رودان، بشاگرد، سیریک و جاسک در مجلس با اشاره به شهادت بسیاری از مسئولان مملکت در اقدام‌های تروریستی، گفت: ایران قربانی تروریسم است و در تعداد زیادی از نیروهای خوب و مدافع نظام با اقدام‌های تروریستی شهید شده‌اند و زدن اتهام تروریسم به ایران نتیجه بخش نخواهد بود.
وی با بیان اینکه انقلاب ایران برای مردم منطقه الگو شده است گفت: انسان‌های آزاده به واقعیت دست یافته و می‌دانند که هم ‌اکنون اتحاد و پیوند ملت مسلمان و بیداری امت اسلام بیش از پیش ضرورت دارد و برای رسیدن به حق و حقوق خود باید علیه ظلم و ستم به‌ پا خیزند و اگر به مبارزات خود ادامه دهند، به طور حتم به نتایجی خواهند رسید.
پایان پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول