اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیگر تئاتر "ملاقات شنل قرمزی و گرگ بدجنس در ایستگاه اتوبوس":

داوران جشنواره عدالت را در قضاوت‏‏های خود رعایت کنند

خبرگزاری فارس: بازیگر تئاتر "ملاقات شنل قرمزی و گرگ بد جنس در ایستگاه اتوبوس" گفت: برای جلوگیری از مسوم شدن فضای جشواره تئاتر هیئت داوران باید در قضاوت‏‏های خود عدالت و انصاف را رعایت کند.

داوران جشنواره عدالت را در قضاوت‏‏های خود رعایت کنند
مجید ابراهیمی امروز در گفت‏‏وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: گروه "ملاقات شنل قرمزی و گرگ بدجنس در ایستگاه اتوبوس" یکی از مجموعه‏‏های موفق در کشور محسوب می‏‏شود که توانسته است در پنج سال اخیر با کسب مقام نخست در جشنواره فجر و اجرای خیابانی جایگاه ممتازی را در کشور به دست آورد.
وی با تأکید بر حمایت مسئولان از حوزه کودک و نوجوان به خصوص تئاتر افزود: هیئت داوران برای جلوگیری از ایجاد فضایی ناپاک در جشنواره تئاتر باید عدالت را رعایت کرده و با تفاوت قائل نشدن بین تئاترهای تهرانی و شهرستانی حق را به حق‌دار بدهند.
بازیگر تئاتر "ملاقات شنل قرمزی و گرگ بد جنس در ایستگاه اتوبوس" ضمن تأکید بر برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به صورت دوره‏‏ای تصریح کرد: میزبانی چنین برنامه‏‏هایی نباید تنها مختص به یک شهر باشد و پخش کارهای برتر نیز به صورت تلویزیونی می‏‏تواند موجب آشنایی حداکثری این قشر با فعالیت‏‏های کودک و نوجوان شود.
وی با بیان اینکه کشور ما دارای ادبیاتی غنی در حوزه کودک و نوجوان است، بیان کرد: برای جلوگیری از بازنویسی داستان و رمان‏‏های غربی باید نویسندگان بومی را در کشور پروش و ارتقا داد تا بتوان از ادبیات و فرهنگ با مفهوم داخلی استفاده کرد.
ابراهیمی ضمن ارج نهادن به حوزه کودک و نوجوان افزود: بالا بردن اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان، سوق دادن آنها به فهم و درک عمیق از وقایع و پرورش استعدادهای بالقوه را می‌توان از فواید هنر تئاتر برشمرد که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در پایان سخنانش میزبانی همدان را در برگزاری جشنواره خوب ارزیابی کرد و افزود: به لحاظ کیفیت بخشی به برنامه‌ها همدان به خوبی عمل کرده است و مسیر پیشرفت استان با حضور فعال‌تر در جشنواره‌های بعدی هموار خواهد شد. 
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول