اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد:

مهمترین عامل پشتوانه توسعه کشور مالیات است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین عامل پشتوانه برای توسعه همه بخش‌های مختلف و منبع اقتصادی کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد درآمد مالیات است.

مهمترین عامل پشتوانه توسعه کشور مالیات است
ابراهیم کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از لزوم نهادینه کردن فرهنگ پرداخت مالیات در این استان سخن به میان آورد و اظهار داشت: توسعه اقتصادی هر کشور با پرداخت به موقع مالیات هموار می‌شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به‌ ارائه راهکارهای منطقی برای کاهش فرار از پرداخت مالیات و تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ آن تاکید کرد.
کشاورز مالیات را یکی از ارکان اصلی منابع درآمد کشور و هر جامعه‌ای دانست و افزود: مهمترین عامل پشتوانه برای توسعه همه بخش‌های مختلف و منبع اقتصادی کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد درآمد مالیات است. 
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد، وصول مالیات را حق دولت و مردم و سبب رفع فقر و مشکلات دانست.
کشاورز، از متولیان امر مالیات خواست تا با برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و اطلاع‌رسانی به‌اهمیت پرداخت مالیات که هم در دین به‌ آن تاکید شده و هم نیاز اساسی و تاثیر گذار در پیشرفت جامعه، رفع محرومیت و فقر می‌باشد، بپردازند.
وی بیان کرد: انتظار می‌رود کسانی که بر اساس قانون مشمول پرداختن مالیات هستند نسبت به‌ پرداخت آن اقدام کنند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد همچنین بر لزوم درآمدزایی دستگاه‌های اجرایی و تلاش برای تحقق بیش از سهم درآمد استان تاکید کرد. 
کشاورز تصریح کرد: باید سهم درآمدی که سالانه برای استان اعلام می‌شود را بپردازیم و تلاش کنیم که حتی مازاد درآمد هم داشته باشیم.
وی یادآور شد: هرچه که میزان درآمد استان بیشتر باشد در افزایش اعتبارات عمرانی تاثیر دارد.
به گفته کشاورز، با احتساب مالیات نفت و گاز، این استان به‌ لحاظ سرانه درآمد مالیاتی در میان استان‌های نخست کشور است در حالی‌که بدون محاسبه میزان مالیات نفت و گاز در رتبه‌های آخر قرار دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول