اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نام تیپ 221 شهید سرتیپ "خسرو تاش " مراغه؛

تیپ 2 لشکر 21 حمزه آذربایجان مستقل شد

خبرگزاری فارس: تیپ 2 لشکر 21 حمزه آذربایجان با نام، تیپ 221 شهید سرتیپ "خسرو تاش " مراغه مستقل شد.

تیپ 2  لشکر 21 حمزه آذربایجان مستقل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، امیر سرتیپ حبیب بیرنگ فرمانده  لشکر 21 حمزه آذربایجان شامگاه دوشنبه در مراسم آغاز مستقل شدن تیپ 2  لشکر 21 حمزه آذربایجان، اظهار داشت: ارتقای این یگان نظامی در پی منویات رهبر معظم انقلاب و با هدف توانمندسازی نظامی و تجهیزاتی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدات دشمن صورت می‌گیرد.
وی افزود: تیپ مستقل 221 شهید سرتیپ "خسروتاش" با برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات کامل آماده مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی دشمنان در این منطقه است. 
بیرنگ گفت: تلاش‌های رزمندگان این تیپ در طول هشت سال دفاع مقدس به خصوص در عملیات طریق‌القدس و بیت‌المقدس در قالب تیپ دو برای دفاع از آب و خاک ایران اسلامی غیرقابل توصیف است.
فرمانده  لشکر 21 حمزه آذربایجان در ادامه تصریح کرد: امروز رسالت  اصلی ارتش و نیروهای مسلح پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور تحت فرماندهی مقام معظم رهبری است.
وی تصریح کرد: فرزندان ایران زمین در قالب نیروهای مسلح با حفظ روحیه آمادگی خود گوش به فرمان ولایت هستند و در راه دفاع از تمامیت ارضی و کیان نظام از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند. 
بیرنگ بیان کرد: ارتش با حضور آگاهانه و مقتدرانه خویش وفاداری خود را به ولی امر مسلمین نشان داده و در راه دفع دشمن از تمام امکانات خود در کنار تجربه و دانش نوین بهره می‌جوید.
وی یادآور شد: ارتش توانمند ایران اسلامی در کنار دیگر نیروهای نظامی در کشور همواره آماده جانفشانی در راه ایجاد امنیت و سرافرازی کشور عزیز خود است و لحظه‌ای از اعتقاد خود فروگذار نمی‌کند.
رونمایی از تابلوی یادبود استقلال تیپ 221 شهید "خسرو تاش"،  اجرای حرکات رزمی توسط یگان‌های ارتش در پادگان مراغه از دیگر برنامه های این مراسم بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول