اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه دزفول:

آمریکا در گرداب جنبش وال‌استریت فرو رفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: در شرایط کنونی آمریکا در جنبش وال استریت نه راه پیش دارد و نه راه پس و در بد گردابی گیر کرده و در حال فرو رفتن است.

آمریکا در گرداب جنبش وال‌استریت فرو رفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلای امام علی (ع) دزفول اظهار داشت: آمریکا و غرب که خود را آقای دنیا می‌دانند و به خود اجازه می‌دهند در امور داخلی همه کشورها دخالت کنند امروز آنچنان گرفتار جنبش وال استریت شده‌اند که نه راه پیش دارند و نه راه پس و جلسه پشت جلسه تشکیل می‌دهند تا شاید بتواند از منجلابی که خود برای خود ساخته‌اند رهایی یابند.
وی با اشاره به پیام حج رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر عظیم الشان‌انقلاب در پیام حج‌شان فرمودند که ملت‌های به پا خاسته در مقابل استکبار و غرب باید ایستادگی کنند و نقشه راه را برای آنان ترسیم و راه را به ملت‌ها نشان دادند.
وی تاکید کرد: در شرایط کنونی وضعیت جهان بسیار متحول است و به این دلیل باید کوشید تا در شرایط کنونی اسلام در جهان مسلط شود.
 امام جمعه دزفول افزود: رهبر معظم انقلاب در بخشی از پیامشان فرمودند مهم‌ترین خطری که ملت‌های به پاخاسته را تهدید می‌کند دخالت و تاثیرگذاری جبهه کفر و استکبار در ساخت نظام جدید سیاسی در کشورها است.
قاضی دزفولی خاطرنشان کرد: استکبار به خوبی می‌داند که در حال فرو رفتن در باتلاقی است که حتما غرق خواهد شد ولی می‌کوشد تا در این باتلاق با تاخیر غرق شود.
 وی گفت که در خیزش‌های اسلامی مردم به پا خاستند و حکام دست نشانده را کنار زدند و دارند یک نظام جدیدی را پی‌ریزی می‌کنند و این بسیار حساس و مهم است که ملت‌ها هوشیار باشند و اجازه ندهند دشمنان برای آن‌ها برنامه ریزی کنند.
قاضی دزفولی بیان کرد: نقش قانون‌های اساسی در این کشورها بسیار حساس و برجسته است و باید مراقب باشند که قانون اساسی‌هایی را مطابق با دستورات و شرعیت اسلام تدوین کنند و آن را بر کشور خود حاکم کنند تا دشمنان نتواند از این فضا سوء استفاده کنند.
 امام جمعه دزفول گفت: راه نجات کشورهای اسلامی از چنگال غرب تشکیل قطب قدرتمند جهان اسلام است و جغرافیای سیاسی منطقه بدست ملت‌ها باید در جهت عزت و استقلال کامل آنها باشد و ما شاهد یک جغرافیای سیاسی جدید با محوریت اسلام و جهان اسلام خواهیم بود.
وی تاکید کرد: کشورهای اسلامی در شرایط کنونی از استکبار متنفر هستند و به این دلیل همگی یک صدا به پاخاسته و در راه پیروزی گام بر می‌دارند.
قاضی دزفولی خاطرنشان کرد که استکبار جهانی برای جلوگیری از الگو و سرمشق شدن ملت ایران برای ملت‌هایی که به پا خاسته‌اند ترفندهای زیادی به کار گرفته است یکی از آنها اتهام تروریستی و سناریوی مضحکانه ای بود که در یکی دو هفته گذشته شاهد آن بودیم و در واقع تلاش می‌کنند تا چهره نورانی و منور ملت ایران را متهم به تروریسم کنند.
 وی افزود: حال اینکه ما شاهد هستیم این‌ها خودشان تروریست دولتی دارند و در کنگره آنها رسما در نطق‌های قبل از دستورشان با وقاحت دستور ترور می‌دهند و دنیا را به تروریسم متهم می‌کنند در حالیکه خودشان مظهر تروریسم دولتی هستند.
 امام جمعه دزفول تاکید کرد که باید برای مقابله با دسیسه‌ها و فتنه های تازه آمریکا با افشاگری تروریست دولتی استکبار و صهیونیست بین‌الملل را آبروشان را در مقابل افکار عمومی جهان برد و آنها را هر چه بیشتر مفتضح‌تر کرد و مورد انزجار ملت‌ها و افکار عمومی قرار داد.
قاضی دزفولی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات در پیش مجلس نهم گفت که به انتخابات مجلس شورای اسلامی کم کم نزدیک می‌شویم و مقدمات برگزاری آن در حال انجام است لذا حفظ وحدت و همبستگی از مهم‌ترین امور برای کشورها و ملت‌هاست و باید در برگزاری آن به گونه ای عمل نشود که اسباب تفرقه و اختلاف فراهم شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول