اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران:

بخاری چکه‌ای در مدارس مازندران نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس مازندران از مقاوم سازی 84 فضای آموزشی در استان خبر داد و گفت: هیچ بخاری چکه‌ای در مدارس استان نداریم.

بخاری چکه‌ای در مدارس مازندران نداریم
علی نبیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری 44 پروژه تحویل آموزش و پرورش استان شده و هم اکنون نیز 40 پروژه مقاوم‌سازی از گلوگاه تا رامسر در حال اجرا قرار دارد که یک پروژه نیز در شهرستان فریدونکنار قرار دارد که پیشرفت بسیار مناسبی دارد.
وی افزود: سعی می‌کنیم در کمتر از سه ماه همه این پروژه‌ها را تحویل آموزش و پرورش دهیم و مقاوم‌سازی‌های مطلوب انجام شود و طرح هنرستان فریدونکنار نیز تا هفته معلم تحویل می‌شود.
به گفته مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران، در حوزه مصوبات سفر هیئت دولت، پنج هنرستان داشتیم و مدارس شبانه‌روزی نیز پنج مورد بوده که یکی از آنها بهره‌برداری شد و در دهه مبارک فجر یک واحد هنرستان در ساری نیز بازگشایی می‌شود.
وی تصریح کرد: همه پروژه‌های سفرهای ریاست جمهوری مرتبط با اداره کل تجهیز و نوسازی مازندران در شش ماهه نخست سال آینده عملیاتی و بهره‌برداری می‌شود.
نبیان بیان کرد: در دوره سوم سفر نیز بحث‌های سیستم‌های گرمایشی را برای مدارس استان داشتیم که بعضی موارد در سال گذشته انجام شده است.
وی ادامه داد: هیچ بخاری چکه‌ای در مدارس استان نداریم و با درخواست ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها بخاری‌های استاندارد خریداری شده به مدارس مناطق مختلف تحویل می‌شود.
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران تصریح کرد: از اعتبارات یک میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات بود که مقام عالی وزارت دستور داده که هم‌تراز با این اعتبارات تجهیزات جدید خریداری شده و تجهیزات اماکن آموزشی آموزش و پرورش در سراسر استان مازندران محقق شده است.
وی افزود: بیش از 4 هزار مدرسه در استان مازندران فعالیت دارند و ساخت و سازهای ما با توجه نظر وزارت آموزش و پرورش به سمت وسوی ایجاد فضاهای آموزشی فنی وحرفه‌ای و کار و دانش قرار گرفته است.
نبیان گفت: هیچ یک از مدارس استان در بافت فرسوده قرار ندارند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول