اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز؛

زنگ حجاب در 15 مدرسه اصفهان نواخته شد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز زنگ حجاب به دنبال طرح حجاب ریحانةالنبی در 15 مدرسه استان اصفهان نواخته شد.

زنگ حجاب در 15 مدرسه اصفهان نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز زنگ حجاب در 15 مدرسه استان اصفهان که در طرح حجاب ریحانةالنبی و در مدرسه ندای اسلام به نمایندگی سایر مدارس و با حضور مسولان نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و مجریان این طرح نواخته شد.
مرکز ریحانة‌النبی واقع در استان قم، هم‌زمان با شهرهای تهران، ساری، شهر ری، ارومیه و شیراز این طرح را در اصفهان آغاز کرده که هم‌زمان با نواخته شدن زنگ حجاب در اصفهان، از امروز در مدارس اصفهان این طرح به صورت رسمی تدریس می‌شود.
مدت زمان اجرای طرح حجاب ریحانةالنبی در مدارس ابتدایی هفت ماه و تا پایان سال تحصیلی جاری ادامه دارد و کتاب مروارید بهشتی با محتوای متنوع از جمله مسابقه، بازی، معما و داستان به مسئله لزوم حجاب می‌‌پردازد و از خصوصیات بارز آن حضور در کلاس اختیاری و بدون برگزاری امتحان است.
در سال گذشته 11 مدرسه ناحیه سه اصفهان و با حضور یک هزار و 740 دانش‌آموز هفته‌ای یک جلسه و در سال جاری نیز با مشارکت 15 مدرسه در سطح استان اصفهان و ثبت‌نام 2هزار و540 دانش‌آموز در مقاطع سوم، چهارم و پنجم دبستان در این طرح کتاب مشارکت دارند.
طرح ریحانة‌النبی هفته‌ای یک روز و با آغاز برنامه صبحگاهی و با شعار یا زهرا(س)، پیش به سوی حجاب، زیبایی بی‌پایان برگزار می‌شود.
دانش‌آموزان به دو دسته در طرح ریحانةالنبی حضور دارند، ابتدا کسانی که مانتو و مقنعه پوشیده که حامیان حجاب هستند و گروه دوم کسانی که علاوه بر حجاب مانتو و مقنعه چادر هم پوشیده که حافظان حجاب هستند و دانش‌آموزان به صورت داوطلبانه در هر گروه ثبت‌نام می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول