اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قادیکلای قائمشهر صورت گرفت؛

حفر چهارمین حلقه چاه عمیق در بخش روستایی قائمشهر

خبرگزاری فارس: کلنگ حفر چهارمین حلقه چاه عمیق در روستای قادیکلای بزرگ شهرستان قائمشهر با حضور مسئولان به زمین خورد.

حفر چهارمین حلقه چاه عمیق در بخش روستایی قائمشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازنداران، محمد قلی‌پور نماینده شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در مراسم کلنگ‌زنی حفر یک حلقه چاه عمیق در قادیکلای قائمشهر یکی از مشکلات مردم این منطقه را چگونگی کیفیت آب ذکر کرد و اظهار داشت: تاکنون در این روستا چهار حلقه چاه حفر شده که در حال حاضر یک حلقه چاه از مدار خارج شده است.
وی تصریح کرد: آب یک حلقه چاه دیگر نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست البته بر اساس آزمایش‌های متعدد شیمیایی و میکروبی هیچ نوع  آلودگی در آب مشاهده نشده است.
وی ادامه داد: با نظر مشاور و کارشناسان امور آبفار این شهرستان مقرر شد چاهی در مکان مناسبی خارج از محدوده روستا و در زمین اهدایی یکی از اهالی حفر شود که امیدواریم آبی گوارا استحصال شود.
قلی‌پور با اشاره به احداث یک مخزن 200 متر مکعبی و 30 کیلومتر شبکه‌گذاری در روستای قادیکلای بزرگ قائمشهر افزود: در سال80 ـ 79 کل شبکه آبرسانی در این روستا تعویض شد.
وی با قدردانی از اهدای زمین توسط یکی از اهالی قادیکلا برای حفر چاه ابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات لازم هر چه زودتر این چاه به مرحله بهره‌برداری برسد.
سید علی ادیانی نماینده مردم شهرستان‌های سوادکوه، جویبار و قائمشهر در مجلس نیز حفر این حلقه چاه را در راستای تکمیل مجموعه آب‌های موجود در روستای قادیکلا خواند و گفت: بهتر است در روز عید قربان یک قربانی در کنار این چاه  صورت گیرد تا آبی زلال و زمزم‌گونه از آن استحصال شود.
وی افزود: آب بهترین نعمت خداست و حفر چاه باقیات صالحاتی است که ثوابش برای آنهایی که در این کار خیر دخیل هستند جاری خواهد بود.
ادیانی با قدردانی از همت مدیرعامل آبفار مازندران، برزگر را یکی از مدیران آزاده پرتلاش، دلسوز و از افتخارات استان خواند و درمورد تلاش برای تخصیص اعتبارات لازم قول مساعد داد.
پیرفلک فرماندار قائمشهر هم حفر چاه را به تاسی از سیره حضرت علی(ع) دانست و گفت: امیدواریم در دهه امامت و ولایت و در اقدامی مشابه سیره مولای متقیان و با نیت‌های خالص به آبی گوارا  برای اهالی پر تلاش و زحمتکش قادیکلا دست یابیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول