اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه حاجی‌آباد:

حجاب نقش بی‌بدیلی در تحکیم خانواده دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه حاجی آباد گفت: حجاب نقش بی‌بدیلی در تحکیم بنیان خانواده دارد.

حجاب نقش بی‌بدیلی در تحکیم خانواده دارد
 به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، روح‌الله مختاری بعد از ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب با عنوان « حجاب  زیبنده‌ترین زینت زن» که در محل سالن مجتمع فرهنگی، هنری شهید حسن زاده شهرستان حاجی آباد برگزار شد ضمن ضروری دانستن حجاب و عفاف و نقش آن در تحکیم خانواده در جامعه اسلامی گفت: جوامع غربی تبلیغات گسترده‌ای در زمینه به انحراف کشاندن جامعه‌های اسلامی طرح‌ریزی کرده‌اند و خانواده‌ها باید با هوشیاری و درایت با رعایت شئونات اخلاقی این حملات را خنثی کنند.
وی افزود: یکی از برکات اسلام تأکید بر شئونات اخلاقی و به ویژه حجاب در جامعه است و این الگوی برتر باعث شده است جامعه از انحراف و سرپیچی مصون بماند.
در ادامه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان حاجی‌آباد یکی از مهمترین برکات انقلاب را رعایت حجاب و عفاف دانست و خاطرنشان کرد: مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی به واسطه رعایت موازین اسلامی حاصل شده است و هم اکنون شاهد فتح قله‌های رفیع علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی توسط جوانان هستیم.
ایرج حیدری اضافه کرد: فضای فرهنگی و هنری شهرستان حاجی آباد به دلیل رعایت شئونات اسلامی به مأمنی برای حضور هنرمندان متعهد تبدیل شده است و این رشد و پیشرفت مرهون انقلاب و دولت خدمتگزار است.
در ادامه خانم دکتر ویکتوریا نوروزی از مسیحیان تازه مسلمان شده که به عنوان میهمان ویژه دعوت شده بود به بیان خاطرات و تجربیات خود از اسلام پرداخت که مورد استقبال مردم و مدعوین قرار گرفت.
همچنین در پایان این مراسم بسته‌های فرهنگی به رسم یادبود به شرکت کنندگان در همایش اهداء شد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول