اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر استان یزد خبر داد:

کمک 200 میلیون تومانی هلال‌احمر یزد به مردم سومالی

خبرگزاری فارس: رئیس هلال احمر یزد گفت: تنها در مرکز هلال احمر یزد، 200 میلیون تومان کمک برای مردم سومالی جمع‌آوری شد.

کمک 200 میلیون تومانی هلال‌احمر یزد به مردم سومالی
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، کاظم مشرف پیش از ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: هلال احمر یزد 70 سال قدمت دارد که باعث خیر بزرگی در یزد شده است که حضور جمعی از خیران و واقفان در هلال احمر استان نشان از اهداف والای این جمعیت دارد. مردم استان یزد همواره در امر خدمت‌رسانی آماده و مهیا بوده‌اند و حضور آنها در عرصه‌های مختلف امدادرسانی نشانگر این امر است.
مشرف با اشاره به لزوم جذب جوانان به جمعیت هلال احمر اظهار داشت: برای جذب داوطلبان و ایجاد انگیزه در جامعه و رسیدگی به نیازمندان جامعه، دست نیاز به سوی همه اقشار دراز می‌کنیم.
وی ادامه داد: در همین راستا پایگاه‌های داوطلبی در مساجد، محلات، ادارات و کارخانجات یزد برای تشکیل تیم‌های تخصصی امداد و نجات تشکیل شده است.
مشرف خاطرنشان کرد: حضور همه اقشار مردم در جمعیت هلال احمر به عنوان عضو داوطلب از پا به کار بودن این جمعیت خبر می‌دهد و این جمعیت با کمک مردم، تنها و بزرگترین سازمان خدمات‌رسان غیر دولتی است.
وی با اشاره به کمک مردم یزد به مردم ستمدیده جهان در نقاط مختلف دنیا گفت: تنها 200 میلیون تومان از سوی هلال احمر یزد به مردم سومالی کمک شد. این رقم به جز مبالغ واریز شده به حساب هلال احمر کشور است.
وی همچنین با اشاره سایر کمک‌های غیرنقدی مردم یزد به مردم سومالی خاطرنشان کرد: 500 تن برنج به بندرعباس برای مردم سومالی جمع‌آوری و ارسال شد.
مشرف همچنین با اشاره به حضور داوطلبان هلال احمر در انتخابات این سازمان عنوان کرد: در دوره گذشته 41 هزار نفر از داوطلبان هلال احمر در انتخابات شرکت کردند که امسال می‌خواهیم این میزان مشارکت به 100هزار نفر برسد.
وی افزود: از بین اعضای هیئت مدیره شهرستان‌ها، هیئت مدیره استان یزد انتخاب می‌شود و از بین استان‌ها نمایندگانی در سطح کشور و از سطح کشور نمایندگانی برای ژنو انتخاب می‌شوند که اکنون دو نفر از نمایندگان ژنو یزدی هستند. داوطلبان 16 سال به بالا می‌توانند در انتخابات جمعیت هلال احمر شرکت کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول