اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دماوند خبر داد:

ذخیره‏سازی سوخت زمستانی در برنامه کاری دستگاه‏های دماوند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند گفت: ذخیره‏سازی سوخت زمستانی در برنامه کاری دستگاه‏های خدماتی این شهرستان قرار گرفته است.

ذخیره‏سازی سوخت زمستانی در برنامه کاری دستگاه‏های دماوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی علی‏محمدی ظهر امروز در جلسه کمیته سوخت شهرستان دماوند اظهار داشت: تمام دستگاه‏ها و نهادهای خدماتی ذخیره‏سازی سوخت زمستانی را به مدت یک هفته در برنامه کاری خود قرار داده‏اند.
وی با اشاره به سرمای زودهنگام هوا در شهرستان دماوند بیان داشت: خوشبختانه در دو هفته اخیر شهرستان دماوند شاهد بارش‏های خوب باران بود که نگرانی‏هایی در زمینه سیل و یا خسارت‏های دیگر به همراه نداشت.
معاون برنامه‏ریزی و اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند افزود: با وجود سرد شدن هوا در شهرستان دماوند، ذخیره کافی سوخت در منطقه از اولویت‏های کمیته سوخت است.
علی‏محمدی تصریح کرد: با اعلام هواشناسی در آینده بارش‏های پاییزی را شاهد خواهیم بود و هوای سرد نیز موجب می‏شود نیاز شهروندان به تامین سوخت بیشتر باشد.
معاون برنامه‏ریزی و اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند به گردنه امامزاده هاشم (ع) و مکان‏های دورافتاده روستایی و دیگر مناطق حادثه‏خیز این شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از موضوعاتی که بسیار مورد توجه است، بوران‏ها و خطرات احتمالی در مناطق سردسیر و دوردست شهرستان بوده که لازم است با ذخیره‏سازی مناسب سوخت بحران‏های احتمالی را در این زمینه کاهش دهیم.
علی‏محمدی ادامه داد: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها مقرر شد برای عدم افزایش هزینه توزیع کپسول‏های گاز به روستاها، مقداری از مبلغ آن توسط بخشداری‏های منطقه در قالب یارانه تامین شود که این کار انجام می‏شود.
وی از مسئولان دستگاه‏های مرتبط با موضوع سوخت خواست این موضوع را مورد بررسی قرار داده تا مناطق روستایی در فصل سرد سال با مشکل مواجه نشوند.
معاون برنامه‏ریزی و اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به فرا رسیدن ایام عید قربان و غدیر و ماه محرم نیز عنوان کرد: تامین سوخت مساجد و تکایا از جمله مواردی بوده که لازم است توسط دستگاه‏های امر صورت گیرد.
علی‏محمدی ادامه داد: ایجاد پمپ بنزین و جایگاه‏های سوخت سی‌ان‌جی در شهرستان دماوند نیز ضروری است.
وی تصریح کرد: شهرستان دماوند با مشکل تامین سوخت خودرو مواجه نیست، اما شهر دماوند با وجود داشتن فقط یک پمپ بنزین نیازمند جایگاه‏های سی‌ان‌جی برای فراهم کردن یک جایگاه دیگر عرضه بنزین است تا در رفت و آمد مردم مشکلی ایجاد نشود.
علی‏محمدی از احداث سه جایگاه سی.ان.جی در شهرستان دماوند خبر داد و اذعان داشت: برای احداث از سرمایه‏گذاران بخش خصوصی به صورت کامل حمایت می‏شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول