اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد:

کاشت یک درخت به ازای هر شهروند اردبیلی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: با یک برنامه‌ریزی درست و دقیق می‌توان طرح کاشت درخت به ازای هر شهروند را در اردبیل اجرا کرد.

کاشت یک درخت به ازای هر شهروند اردبیلی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد‌رضا سرداری صبح امروز در یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: اردبیل از لحاظ کاشت نهال و گل‌کاری فقیر است و باید این وضعیت با تدبیر و راهکار مناسب شهرداری و مسئولان شهر بهبود یافته و توسعه پیدا کند.
وی یادآور شد: ‌شهرداری و شورای شهر مصمم هستند تا کاشت درخت به ازای هر شهروند اردبیل را در عمل عینیت بخشند که این کار باید در برنامه‌ریزی سال آینده شهرداری و شورا با وسعت نظر و سرعت کار عملیاتی شود.
سرداری از شهرداری خواست تا با یک برنامه‌ریزی منسجم شرایط گذشته را در توسعه فضای سبز با سرعت بیشتر ادامه دهد و سازمان پارک‌ها و فضای سبز را نیز موظف کند تا برخی از کاستی‌های گذشته را جبران کند.
رئیس شورای شهر اردبیل بیان داشت: ‌با نهال‌کاری، گل‌کاری و توسعه روز‌افزون این بخش می‌توان سرانه فضای سبز را در اردبیل افزایش داده و به میانگین ملی و جهانی رساند.
وی در ادامه سخنان خود به بحث اجرای برخی از پروژه‌ها بدون آگهی برای انتخاب پیمانکار و موضوع ترک تشریفات در مناقصات اشاره کرد و ابراز داشت: شهرداری و شورا بر اساس اضطرار و شرایط گاه به ترک تشریفات رای می‌دهد که نباید عده‌ای فکر کنند که این خلاف قانون و مقررات است.
این مسئول ادامه داد: ‌اگر ترک تشریفات بر اجرای پروژه‌ها خلاف قانون بود، هرگز برای آن ماده قانونی مصوب نمی‌شد در حالی که ما در نشست روسای شوراهای استان‌ها و کلان شهرها شاهد بودیم که اکثر روسای شوراها و شهرداری‌ها ترک تشریفات را غیر ‌قانونی توصیف نکرده و شبهه‌برانگیز بودن آنها را نیز در بسیاری از موارد رد می‌کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرداری در پایان اظهار داشت: ‌با توجه به اینکه شهرداری قرار است برای تکمیل کانال سنگی پشت باغ جیرال اردبیل به دلیل مطلوب بودن فصل کاری پیمانکار انتخاب کند این ترک تشریفات به شهرداری کمک می‌کند تا مساعدت و کار لازم را به سرعت انجام داده و اجرایی کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول