اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

شهید طالبیان معلم اخلاق و ایثارگری نام گرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: امسال شهید طالبیان به عنوان معلم اخلاق و اسوه صبر، مقاومت و ایثارگری نامیده شده است.

شهید طالبیان معلم اخلاق و ایثارگری نام گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در همایش دانش‌آموزان حاشیه شهر نهاوند با اشاره به مجاهدت شهید حاج محمد طالبیان اظهار کرد: امسال شهید شاخص کشور، شهید طالبیان به عنوان معلم اخلاق و اسوه صبر، مقاومت و ایثارگری نامیده شده است.
وی ادامه داد: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید عزیزی که سالیان متمادی در جبهه تعلیم و تعلم نسبت به تربیت افراد و دانش‌آموزانی آگاه و بصیر اقدامات مناسبی انجام داد و از آنجایی که همواره مورد وثوق مقام معظم رهبری بوده است، امسال از شهیدحاج محمد طالبیان به عنوان شهید شاخص کشوری نام برده شده است.
فرماندار شهرستان نهاوند افزود: باید به این امر توجه داشت که در حال حاضر ما نیازمند بازشناسی آثار، کتب، روش، سیر و سلوک ایشان به نسل جوان انقلاب هستیم.
وی با ابراز تأسف از اینکه تاکنون اقدام مناسبی برای معرفی این شخصیت ارزشمند انجام نشده است، بیان کرد: برنامه‌های مختلفی برای بهتر شناساندن ایشان در کشور در دست اجراست که می‌توان از اجرای برنامه‌ای با عنوان نامه‌ای به شهید طالبیان نام برد.
زارعی‌کوشا از شهید طالبیان به عنوان شهید اخلاق و ایثار نام برد و گفت: بصیرت، ایمان و اعتقاد قلبی به راه و هدف حضرت امام از ایشان شخصیتی ساخت تا با وجود مشکلات زیادی که دستگاه‌های امنیتی طاغوتی در قبل از انقلاب برای ایشان به وجود می‌آورند اما حتی ذره‌ای از هدف خود عقب ننشست.
وی شهید طالبیان را معلم شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند خواند و ادامه داد: ایشان با تربیت صحیح و اسلامی این گروه شش نفره توانست پایه‌های رژیم پهلوی را در سراسر کشور به لرزه درآورند.
فرماندار شهرستان نهاوند در پایان دانش‌آموزان را به واسطه وجود این چنین الگوهای مناسبی مورد خطاب قرار داد و گفت: دانش‌آموزان باید به راه‌های مختلف حرکت خود را در همه عرصه‌ها به ویژه در تهذیب و تحصیل علوم روز با اهداف این شهید عزیز و دیگر شهدا نزدیک کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول