اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

وزارت نیرو اعتبار آب‌رسانی بجنورد را تأمین کند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه در صورت تأمین اعتبار 200 میلیارد ریالی پروژه آب‌رسانی به بجنورد از سد شیرین دره سال آینده به بهره برداری می‌رسد، گفت: وزارت نیرو اعتبار آب‌رسانی بجنورد را تأمین کند.

وزارت نیرو اعتبار آب‌رسانی بجنورد را تأمین کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ابوطالب شفقت در پنجمین بازدید از پروژه آب‌رسانی به بجنورد اظهار داشت: کل پروژه به دلیل تأخیر در واگذاری اعتبار در سال 89 یک سال از پیش بینی عقب است ولی پیش بینی کرده‌ایم سال 91 شبکه دارای آب باشد.
وی خرید 15 کیلومتر لوله را از کارهای باقی‌مانده در این پروژه دانست و افزود: اگر 20 میلیارد تومان اعتبار وعده داده شده توسط وزارت نیرو در یکی دو ماه آینده پرداخت شود پروژه در زمان پیش بینی شده به اتمام خواهد رسید.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی از فعالیت پیمانکار و مدیریت و پیگیری‌های شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب شهری استان ابراز رضایت کرد.
وی همچنین از تصفیه خانه در حال ساخت امین الله بجنورد بازدید کرد و روند پیشرفت آب‌رسانی به بجنورد را پیگیری کرد.
خبر دیگری نیز از استانداری خراسان شمالی حاکی است، استان در نشست با اعضای کمیته حمل و نقل و ستاد سوخت در محل سالن اجتماعات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری بر رفع مشکلات مردم به ویژه کشاورزان تاکید کرد و گفت: سعی کنید با مدیریت روان و فعال مشکلات مردم را حل کنید.
شفقت با بیان احادیثی از امام علی (ع) خطاب به اعضای کمیته گفت:مردم را دوست داشته باشید و برای رفع مشکلاتشان به سراغ آنان بروید.
وی تاکید کرد: مردم نباید برای دریافت سوخت اذیت شوند و کشاورزان نباید مشکل سوخت داشته باشند و سوخت مورد نیاز پیمانکاران پروژه‌های عمرانی نیز نباید باعث عقب افتادن پروژه‌ها شود و باید به موقع تأمین شود.
در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیر کل راه و ترابری، مدیر کل امور شهری، مدیر کل امور روستایی، مدیر کل تعزیرات، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، نماینده سازمان بازرگانی، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌ها، فرماندهی انتظامی، اقتصاد و دارایی، مدیر عامل شرکت نفت استان و ... حضور داشتند و مسائل مختلف را پیرامون حمل و نقل و سوخت استان طرح و تصمیم گیری کردند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول