اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انجمن مفاخر فرهنگی صورت می‌گیرد؛

برگزاری آیین بزرگداشت دادمان، فرشچیان و محمد خامنه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور گفت: آیین بزرگداشت دادمان استاد برجسته حقوق، محمود فرشچیان استاد برجسته نگارگری ایران و آیت‌الله سید محمد خامنه‌ای استاد برجسته فلسفه توسط انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری آیین بزرگداشت دادمان، فرشچیان و محمد خامنه‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمدجواد ادبی صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بزرگداشت شخصیت‌های زنده و از دست رفته یکی از اهداف انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور است.
وی افزود: در سال جاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان کرمان بزرگداشت مرحوم طاهره صفارزاده شاعر و پژوهشگر قرآن را برگزار می‌کند.
ادبی با بیان اینکه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی بزرگداشت فرهیختگان را به صورت ملی در تهران برگزار می‌کند، بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بزرگداشت حجت‌الاسلام قرائتی و استاد گرجی برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: از انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان‌ها برای برگزاری آیین بزرگداشت‌ها حمایت‌های مالی و معنوی صورت می‌گیرد.
ادبی از تأسیس 15 انجمن استانی آثار و مفاخر فرهنگی در کشور خبر داد و افزود: انجمن برای راه‌اندازی انجمن در سایر استان‌ها آمادگی لازم را دارد.
وی با بیان اینکه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی دارای سابقه 20 ساله است، بیان داشت: از سال گذشته فعالیت‌های این انجمن جدی‌تر شده است.
ادبی از برگزاری بزرگداشت دادمان استاد برجسته حقوق، استاد فرشچیان نقاش معاصر و آیت‌الله سید محمد خامنه‌ای استاد برجسته فلسفه توسط این انجمن در سال جاری خبر داد.
وی بیان داشت: انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برای همکاری با سازمان صدا و سیما برای اجرای برنامه بزرگداشت چهره‌های ماندگار اعلام آمادگی کرده است، زیرا رئیس صدا و سیما عضو حقیقی این انجمن است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول