اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید قربان گشایش یافت؛

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس نمایشگاه فروش و عرضه کالا به مناسبت عیدقربان در گنبدکاووس افتتاح شد.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در گنبدکاووس
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی قزل‎سفلی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در راستای جبران بخشی از خسارات غرفه‎داران خسارت دیده از آتش‌سوزی نمایشگاه بهاره برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه با 200 غرفه جنب اداره گاز به مناسبت عید قربان از هشت آبان آغاز شده و تا 16 آبان ادامه می‌یابد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس بیان داشت: این نمایشگاه به همت غرفه‎داران خسارت دیده از آتش‎سوزی فروشگاه بهاره، مجمع امور صنفی و بازرگانی برگزار شده است.
قزل‎سفلی گفت: این نمایشگاه با هدف کنترل قیمت‎ها و تنظیم بازار نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برپا شده و در آن انواع شیرینی‌جات، کیف، کفش، پوشاک، گوشت از جمله کالاهایی است که در قالب 200 غرفه به مردم عرضه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با اورژانس 115، آتش‌نشانی، انتظامی، شرکت برق، بهداشت و درمان، هلال احمر و بیمه برای ایمنی این نمایشگاه هماهنگی شده است.
عید قربان در شهرستان گنبدکاووس با آداب و رسوم ترکمن‎ها قرین شده و این عید در این شهرستان سه روز به طول می‌انجامد که در هر سه روز، در منازل ترکمن‎ها سفره‌هایی مملو از شیرینی‌جات، نان‌های روغنی، میوه، چای و گوشت قربانی آماده پذیرایی از مهمانان است.
در این ایام همه اقشار مردم بخصوص کودکان و نوجوانان، با پوشیدن لباس‎های نو و چارقدهای رنگارنگ و زیورآلات سنتی به دید و بازدید فامیل، دوستان و آشنایان می‌روند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول