اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اشاره به مطالب یکی از نشریات دانشگاه خلیج فارس؛

اسماعیل‌نیا: مسئولان با عوامل توهین به ارزش‌ها برخورد کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بوشهر گفت: ما از مسئولان توقع برخورد جدی و سریع با عاملان اصلی اهانت‌ به ارزش‌ها‌ در یکی از نشریات داخلی دانشگاه خلیج فارس به یکی از احکام مسلم قرآنی را داریم.

اسماعیل‌نیا: مسئولان با عوامل توهین به ارزش‌ها برخورد کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام جواد اسماعیلی‌نیا ضمن اشاره به جایگاه والای احکام قرآن و تناسب آنها با فطرت انسانی، اظهار داشت: اخیرا در یکی از نشریات داخلی دانشگاه خلیج فارس به یکی از احکام مسلم قرآنی، اهانت شده است من از زبان جوانان ولایی، ملت بصیر و غیور استان به نویسنده آن نوشتار، مسئول نشریه و حتی مسئولان مربوطه دانشگاه می‌گویم اگر سهو و اشتباهی رخ داده سریعا اصلاح کرده و از ملت مسلمان عذرخواهی و در محضر خدا توبه کنند.
امام جمعه موقت بوشهر در ادامه افزود: در غیر این صورت با طوفان خشم جوانان ولایی، بسیجیان دریادل عزیز، دانشجویان و آحاد فدائیان اسلام و ولایت مواجه شده، به طوری که مجبور شوید شبانه و مخفیانه از استان فرار کنید.
اسماعیلی‌نیا گفت: کاری نکنید که امواج اقیانوس خشم و غیرت اسلامی جوانان مسلمان استان ولایتمدار بوشهر، شما را به قعر دریای نابودی بفرستند.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در ادامه بیان کرد: مردم و دانشجویان بسیجی و ولایی مدت‌هاست با دیدن دهن کجی‌ها و مسامحات متعدد برخی مسئولان دانشگاه خلیج فارس به ارزش‌ها، منتظر اقدام جدی مسئولان هستند، امام هنوز این اقدام شکل نگرفته است.
این استاد دانشگاه و حوزه علمیه استان بوشهرگفت: ما از مسئولان توقع برخورد جدی و سریع با عاملان اصلی این نوع اهانت‌ها به ارزش‌ها را داریم.
وی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه باید بسیجی، ارزشی و ولایتمدار باشند تا محیط دانشگاه محیطی سازنده باشد، اظهار داشت: به افراد بی‌دین و ضد ولایت اجازه این گونه حرکت در مسیر جریانات انحرافی داده نشود و نباید فضا برای هر فرد یا گروه مغرض و مخالفی در دانشگاه باز باشد که بر جوانان بسیجی، هیئتی و ولایتی آن چنان عرصه تنگ کنند که امکان تبیین و تبلیغ پیام‌های انقلاب و اسلام نداشته باشند.
امام جمعه موقت بوشهر در ادامه افزود: رسوایی و بد نامی‌های ایجاد شده برای استان آبرومند و ولایتمدار بوشهر در موارد متعدد در چند ماهه گذشته به دلیل عملکرد مسئولینی که در این امر کوتاهی کرده‌اند را به بند "و" وصیت نامه امام خمینی (ره) ارجاع می‌دهم که می‌فرماید: برای همیشه نگذاریم دانشگاه‌ها به انحراف کشیده شود و هر جا انحرافی به چشم خورد با اقدام سریع به رفع آن بکوشیم.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پایان افزود: اگر باز هم کوتاهی شود آنها را به بند "م"از وصیت نامه امام خمینی (ره) ارجاع می‌دهم که وقتی از وقوع خلاف شرع‌ها و کوتاهی مسئولان مربوطه سخن می‌گوید، می‌فرماید: "مردم و جوانان حزب  اللهی اگر برای برخورد به یکی از امور به دستگاه‌های مربوطه رجوع کنند و آنان کوتاهی کردند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند."
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول