اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فصل چهارم سفرنامه دولت به بام ایران؛

چهارمحال و بختیاری برای استقبال از رئیس‌جمهور آماده می‎شود

خبرگزاری فارس: چهارمحال و بختیاری خود را برای استقبال از رئیس‎جمهور و هیئت دولت در چهارمین سفر به این استان آماده می‎کنند.

چهارمحال و بختیاری برای استقبال از رئیس‌جمهور آماده می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئولان چهارمحال و بختیاری این روزها در دستگاه‌ها و نقاط مختلف این استان روزهای پرکاری را می‎گذرانند تا همه چیز برای استقبال از دولت در این سفر آماده و مهیا باشد.
مسئولان همچنین این روزها پذیرای نمایندگانی از وزارتخانه‌ها، سازمان‎ها و نهاد ریاست‌جمهوری هستند تا با شکل و شیوه حضور دولت در دور چهارم سفرها آشنا شده و برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.
تشکیل ستادهای ارتباطات مردمی از جمله مهم‎ترین برنامه و مشغله این روزهای مسئولان در مرکز استان و شهرستان‌هاست تا با استقرار نمایندگان وزارتخانه‎ها و سازمان‌ها، پاسخگوی مراجعات مردمی در این سفر باشند.
اگرچه هنوز خبر حضور دولت در ادامه سفرهای استانی به چهارمحال و بختیاری در این هفته به صورت رسمی اعلام نشده اما همه برنامه‎ریزی‎ها برای استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت دولت در روزهای پایانی همین هفته صورت گرفته و مسئولان و مردم این استان امیدوارند تا این هفته داستان هفته قبل تکرار نشده و دولتمردانشان را در چهارمین فصل سفرهای استانی در بین خود ببینند.
بر اساس اعلام مسئولان استانی و نمایندگان اعزامی دولت، بررسی مصوبات سه سفر قبلی و جایگزین کردن طرح‌های جدید برای طرح‌های اجرا نشده از برنامه‌های دولت در چهارمین سفر به استان است.
رویکرد اصلی دولت در سفر چهارم به این استان همچون دیگر استان‎ها اشتغال عنوان شده و در همین راستا کارگروه و شورای عالی اشتغال در این استان تشکیل تا ضمن بررسی مسائل و مشکلات فراروی تحقق 35 هزار فرصت شغلی تعهد شده، تصمیمات لازم برای پیشبرد روند ایجاد اشتغال برای متقاضیان گرفته می‌شود.
دیدار با نخبگان، ائمه جماعات، گفتگوی ویژه تلویزیونی، جلسات متعدد با مدیران و مردم و حضور در شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های مهم رئیس‎جمهور در این سفر خواهد بود.
انتهای یام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول