اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بازدید معاون استاندار تهران از پروژه‌های عمرانی شهریار

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار تهران با حضور در شهرستان شهریار چند ساعت از پروژه‌های عمرانی مختلف این شهرستان بازدید کرد.

بازدید معاون استاندار تهران از پروژه‌های عمرانی شهریار
به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار محمدرضا محمودی پس از پایان بازدید از ده‌ها پروژه عمرانی به خبرنگاران گفت: یکی از اقدامات مهمی که دولت خدمت‌ طی سال‌های اخیر انجام داده، سفرهای استانی است.
وی افزود: این سفرها فرصت دیدار حضوری مسئولان با مردم سراسر کشور و همچنین آشنایی با مشکلات و مسائل مختلف کشور را فراهم کرد.
این مسئول افزود: وقتی مدیران عالی به سفرهای استانی می‌روند و از نزدیک مشکلات را بررسی می‌کنند، به طور قطع تصمیم‌گیری‌های آنها برای رفع مشکلات از ضریب خطای بسیار پایینی برخوردار خواهد بود.
محمودی افزود: همچنین حضور مسئولان در نقاط مختلف به مردم و مدیران محلی روحیه داده و آنها را برای تلاش بیشتر در جهت آبادانی ایران اسلامی تشویق خواهد کرد.

*اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در شهریار
 وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تسریع در اتمام پروژه‌های عمرانی شهریار گفت: در بازدیدهای انجام شده برای رفع برخی از مشکلات و کاستی‌ها تصمیم‌گیری لازم انجام شد.
معاون استاندار تهران ادامه داد: همچنین اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه‌های از سوی استانداری تخصیص داده شده و امیدواریم با جدیت بیشتر مسئولان هر چه سریعتر شاهد پایان اجرای پروژه‌های فوق و بهره‌مندی مردم از آنها باشیم.
لازم به توضیح است، در بازدیدهای امروز معاون استاندار تهران به همراه مسئولان عالیرتبه شهری از برخی پروژه‌های در دست اقدام مانند
اجرای دیواره کانال آب محمد آباد، روند احداث چند مجموعه فرهنگی، ورزشی، احداث  مرکز معاینه فنی خودرو، ساخت و راه‌اندازی یک ایستگاه دیگر آتش نشانی و بالاخره چند پروژه احداث بوستان و فضای سبز در شهریار دیدن کرده و از نزدیک با نحوه اجرایی طرح‌های فوق آشنا شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول