اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی؛

روند اجرایی پروژه‌های عمرانی خراسان‌رضوی بررسی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی و تملک دارایی این استان بازدید کرد.

روند اجرایی پروژه‌های عمرانی خراسان‌رضوی بررسی شد
سیدحسین آقامیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: هدف از برقراری این گونه بازدیدهای دوره‌ای ارزیابی میزان دستیابی به اهداف میثاقنامه تنظیم شده در ابتدای سال جاری فی‌مابین مدیرکل، معاونان و مسئولان حفاظت محیط زیست شهرستان‌ها بوده است که به حمد الهی نتایج مثبتی نیز عاید مجموعه شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در ادامه عنوان کرد: در همین راستا و نیز به منظور تبادل نظر در زمینه طرح مباحث مرتبط با حوزه حفاظت محیط زیست در سفر چهارم هیئت دولت به استان جلساتی با فرمانداران شهرستان‌های مذکور برگزار شد.
وی ادامه داد: اهم این مباحث شامل استقرار شهرک تخصصی فولاد در مجاورت شهرک صنعتی شهرستان قوچان، راهگشایی در روند اجرایی پروژه احداث مرکز تحقیقات زیست محیطی شهرستان چناران و موضوع تقویت بنیه طبیعت‌گردی در پارک ملی تندوره و تکمیل عملیات راهسازی در محدوده تفرجگاه‌های این پارک ملی بر اساس نظر مشاور است.
آقامیری در پایان اذعان داشت: در این سفر دو روزه تصمیمات لازم در این باب اتخاذ و دیداری با پرسنل ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان‌های مذکور انجام و عملکرد نیروهای انسانی مطلوب ارزیابی شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول