اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر عامل شرکت پست استان زنجان خبر داد:

تعطیلی 30 دفتر ICT در روستاهای استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت پست استان زنجان گفت: از 240 دفاتر ICT در استان زنجان 30 دفتر تعطیل شده است.

تعطیلی 30 دفتر ICT در روستاهای استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان اعتماد جعفری عصر امروز در جلسه عمران روستایی استان زنجان اظهار داشت: برخی دفاتر ICT روستایی در شرف تعطیلی هستند.
وی به عدم انجام سرویس‌های متعارف و غیر متعارف پستی با نصب و راه‌اندازی سیستم جامع خدمات پستی در دفاتر ICT در روستاهای استان زنجان اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم تامین اعتبار این طرح انجام نشده است.
مدیر عامل شرکت پست استان زنجان تصریح کرد: در راستای افزایش تعداد سهمیه دفاتر ICT در روستاهای استان زنجان برنامه‌ریزی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری نمایندگی‌های پستی در روستاها از 70 نمایندگی به 110 نماینده افزایش یافته است، خاطر نشان کرد: این اقدامات در راستای توسعه خدمات الکترونیکی در روستاهای استان زنجان صورت می‌گیرد.
جعفری تصریح کرد: خطوط مبادلات پستی از 15 خط در سال جاری به 25 خط افزایش یافته است.
وی همچنین به طرح پلاک‌ کوبی خانه‌های روستایی اشاره کرد و گفت: برای اتمام این طرح 540 میلیون ریال اعتبار لازم است.
در ادامه این جلسه مدیر عامل پست بانک استان زنجان نیز در سخنانی اظهار داشت: 60 دفتر ICT طی سال جاری در روستاهای استان زنجان راه‌اندازی می‌شود.
حسن شجاعی با اشاره به فعالیت دفاتر ICT در روستاهای استان گفت: 240 دفتر ICT در روستاهایی با جمعیت بالای 270 خانوار در حال فعالیت هستند.
وی با اشاره به اینکه هشت پروژه اجرایی در سطح استان زنجان توسط پست بانک استان در حال اجراست، خاطر نشان کرد: اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه‌ها یک میلیارد و 580 میلیون ریال است.
مدیر عامل شرکت پست بانک استان زنجان با بیان اینکه دو دستگاه خود پرداز در روستاهای قروه و سهرین نصب شده است، ادامه داد: تا پایان سال جاری در روستاهای روستاهای مشمپا و خیرآباد نیز نصب می‌شود.
وی اظهار داشت: تعداد دستگاه‌های خودپرداز روستایی تا پایان سال جاری به هشت دستگاه می‌رسد.
شجاعی با اشاره به راه‌اندازی دستگاهPIN PAD در سال جاری اشاره کرد و گفت: در کلیه دفاتر خدمات بانکی استان زنجان این دستگاه راه‌اندازی می‌‌شود.
وی همچنین با اشاره به راه‌‌اندازی دستگاه POS  در استان زنجان تصریح کرد: این دستگاه نیز تا پایان سال جاری در همه دفاتر خدمات بانکی استان زنجان این دستگاه راه‌اندازی می‌‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول