اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار زنجان:

زنجان در زمینه کشف کالاهای قاچاق روند مطلوبی دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان در زمینه کشف کالاهای قاچاق روند مطلوبی دارد، گفت: جلوگیری از ورود کالای قاچاق از برنامه‌ریزی‌های ستاد قاچاق کالا در استان محسوب می‌شود.

زنجان در زمینه کشف کالاهای قاچاق روند مطلوبی دارد
فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: پدیده قاچاق کالا در استان زنجان به دلیل هم مرز بودن با هفت استان کشور به ویژه استان‌های مرزی مشکلات زیادی را به وجود آورده است.
وی با بیان اینکه ستاد جلوگیری از قاچاق کالای استان زنجان تشکیل شده است، افزود: به دلیل هم مرز بودن با استان‌های مرزی کشور از جمله کردستان، آذربایجان غربی و استان‌هایی از این دست با مشکلاتی مواجه است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری فعالیت‌های خوبی در راستای کشفیات کالای قاچاق صورت گرفته است، افزود: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان زنجان تشکیل شده و تصمیمات مهمی در این ستاد در راستای پیشگیری از ورود کالای قاچاق به استان انجام می‌گیرد.
وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ستاد قاچاق کالا و ارز استان نسبت به کنترل ورود کالای قاچاق به استان تصمیماتی را اتخاذ کرده است.
احمدی با بیان اینکه در راستای تقویت محصولات داخلی در این ستاد برنامه‌های مختلفی انجام شده است، خاطرنشان کرد: تقویت محصولات داخلی موجب کاهش ورود کالای قاچاق به استان می‌شود.
وی با بیان اینکه استان زنجان در زمینه کشف کالاهای قاچاق روند مطلوبی دارد، تصریح کرد: جلوگیری از ورود کالای قاچاق از برنامه‌ریزی‌های ستاد قاچاق کالا در استان محسوب می‌شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه شاخص‌های مختلف کالا ممکن است نسبت به مدت مشابه در سال‌های گذشته افزایش داشته باشد، خاطرنشان کرد: در هر ماه میزان کشفیات کالای قاچاق در 10 تا 12 شاخصی که برای این امر در نظر است متفاوت است.
وی از فعالیت مطلوب ستاد قاچاق کالای استان خبر داد و افزود: قاچاق کالای استان زنجان در مقایسه با سایر استان‌های کشور مطلوب‌تر است.
احمدی متذکر شد: ستاد کالای قاچاق دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در این خصوص پیگیری کرده و در زمینه بروز مشکلاتی در زمینه اشتغال و تنظیم بازار با اجرای برنامه‌های مختلف پیگیری می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: کشفیات زیادی در این راستا به دست آمده است و استان از این نظر در رتبه بالایی در کشور قرار دارد.
 معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت همکاری مردم با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان زنجان تاکید کرد و گفت: مردم می‌توانند با خرید اقلام استاندارد از جمله مواد غذایی و بهداشتی و آرایشی دارای هولوگرام این ستاد را یاری کنند.
وی تاکید کرد: کسب درآمد از طریق پدیده مجرمانه قاچاق کالا، روحیه و فرهنگ کار را در جامعه تضعیف و سست می‌کند.
وی بیان کرد: پدیده قاچاق، بخش تولید و اشتغال کشور را دچار صدمه کرده و موجب تعطیلی واحدهای تولیدی و افزایش بیکاری در کشور می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول