اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه خبر داد:

آمادگی کادر درمانی فیروزکوه برای شرایط بحرانی

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه گفت: این نهاد از آمادگی کامل کادر درمانی و همچنین اورژانس و دارو در شرایط بحرانی برخوردار است.

آمادگی کادر درمانی فیروزکوه برای شرایط بحرانی
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، فریبا ملاجعفری عصر امروز در جلسه ستاد بحران که در فرمانداری فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه از آمادگی کامل در زمینه اورژانس، تامین دارو و کادر درمانی در شرایط بحرانی برخوردار است.
وی افزود: هفته گذشته یک دستگاه آمبولانس به شهرداری فیروزکوه تحویل داده شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه مشکل عمده و اصلی شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه را در مواقع بحرانی نداشتن جایگاه فرود بالگرد عنوان کرد.
ملاجعفری بیان داشت: در سال‏های گذشته بالگرد در حوالی بیمارستان امام خمینی (ره) فرود می‏آمد که در حال حاضر با احداث ساختمان‏های مسکن مهر در حوالی این بیمارستان، فرود بالگرد در شهرستان فیروزکوه با مشکل مواجه شده است.
 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه از نامناسب بودن ورودی بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد و تصریح کرد: به خاطر آسفالت نبودن ورودی این بیمارستان در فصل زمستان شرایط نامناسبی در ورودی بیمارستان مشاهده می‏شود.
همچنین در این جلسه مقرر شد تا در حاشیه راه مواصلاتی دو محل فرود بالگرد، برای امدادرسانی به مسافران در مواقع بحرانی احداث شود.
 انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول