اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز ؛

ستاد برفروبی در سقز تشکیل شد

خبرگزاری فارس: ستاد بحران و عملیات زمستانی و برفروبی شهرداری سقز با حضور شهردار، معاونان و مسئولان واحدهای مختلف شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری تشکیل شد.

ستاد برفروبی در سقز تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج شهردار سقز ظهر امروز در این جلسه با بیان اینکه امسال بارندگی‌های پاییزی زودتر آغاز شده، بر برنامه‌ریزی و آمادگی تمام نیروهای خدمات‌رسان و اداری برای مواجهه با بارندگی برف و باران و آبگرفتگی احتمالی معابر تاکید کرد. 
عثمان رحیمی گفت: سال گذشته مقدار 700 تن ماسه و نمک در سطح معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی برای جلوگیری از یخ بستن این معابر پاشیده شد. 
به گفته وی امسال نیز یک‌هزار تن ماسه و نمک برای یخ‌زدگی احتمالی معابر در زمستان امسال تهیه و آماده شده است. 
رحیمی ضمن تاکید بر برفروبی در صورت بارش برف از سطح معابر و خیابان‌های قبل از شروع کار ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها و بازار، از اتوبوسرانی و تاکسیرانی خواست از اولین ساعت شروع کاری آماده سرویس‌دهی باشند. 
در ادامه این جلسه هر کدام از معاونان و مسئولان واحدهای مختلف شهرداری با ارائه گزارش از آمادگی زیر مجموعه خود برای هرگونه خدمات‌رسانی به مردم در فصل برف و سرما خبر دادند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول