اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش فیروزکوه خبر داد:

پیش‏بینی 5 مدرسه در فیروزکوه برای اسکان مسافران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه به بروز سرما و یخبندان در فصول سرد سال، پنج مدرسه برای اسکان مسافران در شهرستان فیروزکوه پیش‏بینی شده است.

پیش‏بینی 5 مدرسه در فیروزکوه برای اسکان مسافران
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدمحمود حسینی‏نیا عصر امروز در جلسه ستاد بحران که در فرمانداری فیروزکوه برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور دانش‏آموزان در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: در این روز بزرگ و ملی، راهپیمایی باشکوهی در شهرستان فیروزکوه برگزار شد.
حسینی‏نیا بیان داشت: با توجه به جایگاه آموزش و پرورش و همچنین موقعیت شهرستان فیروزکوه، همه ادارات در زمینه آموزش به دو شکل مستقیم و غیرمستقیم نقش خواهند داشت.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: از جمله اداراتی که به صورت غیرمستقیم در راستای امر آموزش مشارکت می‏کنند، می‏توان به اداره راه و ترابری، هلال احمر، نیروی انتظامی و ادارات برق، گاز و آب و شبکه بهداشت و درمان اشاره کرد که در واقع این ادارات بستری را فراهم می‏کنند تا دانش‏آموزان در شرایط و محیط فیزیکی مناسب حضور یافته و در امر تحصیل تلاش کنند.
حسینی‏نیا خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر به صورت مستقیم در روزهایی که بارش باران و برف را در شهرستان فیروزکوه شاهد هستیم و در شرایط بحرانی در راستای رفع مشکلات شهروندان و آموزش و پرورش تلاش می‏کنند که جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: این عزیزان با خدمات‏رسانی و برف‏روبی معابر و کوچه‏ها در روزهای برفی ما در امر آموزش یاری می‏کنند زیرا در غیر این صورت با بارش کوچک‏ترین ریزش برف در شهرستان فیروزکوه با تعطیلی مدارس مواجه خواهیم بود.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه افزود: با توجه به اینکه در سال تحصیلی جدید پنج‏شنبه‏ها تعطیل است، اگر در فصل زمستان با تعطیلات غیرپیش‏بینی شده مواجه شویم به امر آموزش صدمه خواهد زد.
حسینی‏نیا اظهار داشت: با توجه به بروز سرما و یخبندان در فصول سرد، پنج مدرسه از جمله مدارس امام صادق (ع)، امام علی (ع)، شهید مطهری، شهید بهشتی و باقرالعلوم برای اسکان مسافران در شهرستان فیروزکوه پیش‏بینی شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول