اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد؛

برگزاری دور دوم سفر استاندار قم به بخش خلجستان

خبرگزاری فارس: دور دوم سفر استاندار قم به بخش خلجستان صبح فردا با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

برگزاری دور دوم سفر استاندار قم به بخش خلجستان
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در راستای برگزاری دور دوم سفرهای حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور استاندار قم به بخش‌های استان قم، دومین سفر استاندار و مدیران استان برای بررسی مشکلات و مسائل مربوط به بخش خلجستان قم فردا برگزار می‌شود.
استاندار قم در این سفر ضمن بررسی مصوبات سفر گذشته خود به این بخش که سال گذشته انجام خواهد شد، در جلسه شورای برنامه ریزی استان که با حضور همه مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود به بررسی و تصویب مصوباتی در خصوص حل مشکلات این بخش خواهد پرداخت.
در سفر سال گذشته استاندار قم به بخش خلجستان بیش از 30 مصوبه در زمینه‌های تولیدی، کشاورزی، آبرسانی و تکمیل و اجرای طرح‌های هادی روستایی با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال به تصویب رسید.
استاندار قم همچنین طی هفته‌های اخیر با حضور در سه بخش دیگر قم شامل قنوات، سلفچگان و کهک نسبت به بررسی مصوبات سفر سال گذشته و تصویب مصوبات جدید اقدام کرد.
بر اساس این گزارش در دور جدید سفر استاندار قم به بخش مرکزی 49 پروژه با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 670 میلیون تومان در بخش‌های کشاورزی، مسکن، بهداشت، عمران شهری، گازرسانی و... به تصویب رسید.
همچنین در سفر موسی پور و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به بخش سلفچگان نیز ضمن بررسی مشکلات این بخش، کلنگ عملیات اجرایی چند طرح عمرانی به زمین زده شد.
در شورای برنامه ریزی استان قم نیز که در حاشیه این سفر برگزار شد اجرای بیش از 50 مصوبه با اعتباری حدود 14 میلیارد تومان به تصویب رسید.
سفر استاندار قم به بخش کهک نیز برای مردم این منطقه با خیر و برکت همراه بود و ضمن بازدید مدیران استان از نقاط مختلف این شهر، برای حل مشکلات و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی اعتباراتی تخصیص داده شد.
در این سفر و در قالب جلسه شورای برنامه ریزی اجرای 53 مصوبه با اختصاص 14 میلیارد تومان اعتبار برای بخش کهک به تصویب رسید.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول