اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید استاندار قم از پروژه‌های عمرانی شهر

خبرگزاری فارس: استاندار قم از روند اجرای پروژه‌های ورزشگاه 4 هزار و 500 نفری قم، تالار مرکزی شهر، یادمان شهید گمنام پردیسان و چند پروژه دیگر بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

بازدید استاندار قم از پروژه‌های عمرانی شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در بازدید از پروژه ساختمان جدید استانداری قم، لزوم بهره‌گیری از معماری ایرانی اسلامی در نمای این ساختمان را یادآور شد و بر ضرورت تسریع در اتمام این پروژه تاکید کرد.
وی در بازدید از روند تکمیل پروژه بهسازی و زیباسازی ‌قبرستان وادی‌السلام، به ضرورت ساماندهی قبرستان وادی‌السلام و ایجاد فضای مناسب شهری اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه تخریب فضاهای نامناسب این قبرستان با سرعت خوبی در حال انجام است و با تکمیل دیوارکشی محوطه آن، کار احداث ورودی درخور برای این مکان آغاز می‌شود.
استاندار قم ساماندهی و اجرای فضای سبز این قبرستان توسط شهرداری را ضروری عنوان کرد و گفت: با تکمیل پروژه ساماندهی قبرستان وادی‌السلام و جمع‌آوری و تخلیه کاربری‌های ناکارآمد از این مکان ضمن احیای این فضای شهری، مکانی مناسب برای همشهریان و مسافران آماده می‌شود.
موسی‌پور در ادامه بازدید خود با حضور در محل احداث تالار مرکزی شهر ضمن بررسی پیشرفت این پروژه، نقشه‌های این طرح را مورد بازبینی قرار داد.
وی با اشاره به جزئیات این طرح، لزوم تسریع در تکمیل آن را یادآور شد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های قم و نیازی که در استان به این مرکز وجود دارد باید هرچه سریع‌تر این پروژه آماده بهره‌برداری شود.
استاندار قم همچنین در بازدید از نخستین پارک آبی قم که در بوستان غدیر این شهر در حال احداث است، با اشاره به لزوم افزایش فضاهای تفریحی در استان، خاطرنشان کرد: در احداث این پارک که با 8 هزار و 500 متر زیربنا در دو سالن مجزا ساخته می‌شود، باید اقتضائات شهر قم مورد نظر باشد.
وی توجه به معماری ایرانی اسلامی در نماهای این مجموعه و اقتضائات مذهبی و فرهنگی را نیز مورد تاکید قرار داد.
موسی‌پور در ادامه ضمن بازدید از پروژه احداث ورزشگاه 4 هزار و 500 نفری قم، با اشاره به پیشرفت 30 درصدی این پروژه که در زمینی به مساحت 6 هزار و 500 متر در حال احداث است، گفت: با توجه به نیاز قم به توسعه و افزایش فضاهای ورزشی، این مجموعه ظرفیت عظیمی را برای اجرای مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی در استان ایجاد خواهد کرد.
وی با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه با اختصاص اعتبارات لازم، خواستار همکاری مدیران استان برای اختصاص زمین برای پارکینگ و فضاهای جنبی این مجموعه شد.
استاندار قم در پایان این بازدیدها با حضور در محل مزار شهید گمنام پردیسان، از نزدیک در جریان احداث یادمان مزار این شهید و تکمیل بوستان فاطمه زهرا(س) ‌قرار گرفت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول