اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنها راننده ماشین‌های تک سرنشین کشور:

هیچ توجهی به مسابقات اتومبیلرانی در ایران نمی‌شود

خبرگزاری فارس: تنها راننده و قهرمان ماشین‌های تک سرنشین و فرمول رنوی ایرانی گفت: در سطح کشور هیچ‌گونه توجهی به مسابقات اتومبیلرانی و رانندگی نمی‌شود.

هیچ توجهی به مسابقات اتومبیلرانی در ایران نمی‌شود
کوروش محمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد پیش از عزیمتش به کشور انگلستان اظهار داشت: به دلیل اینکه در ایران توجهی به مسابقات اتومبیلرانی از سوی مسئولان نمی‌شود، هیچ‌گاه در این زمینه رشدی صورت نمی‌پذیرد.
این ورزشکار مشهدی تصریح کرد: به دلیل پرهزینه بودن ورزش اتومبیلرانی، باید حمایت‌های مالی مناسب از سوی دولت برای کسب عناوین جهانی انجام شود.
وی به دلایل سفر و اقامتش در کشور انگلستان از پنج سال گذشته تاکنون اشاره کرد و افزود: وجود چنین مشکلاتی هر علاقمند به هنر و ورزشی را مجبور به ترک کشور می‌کند.
محمدخانی با بیان اینکه حمایت کشورهای خارجی از ورزشکاران مدال‌آور بسیار بالاست، اظهار داشت: از پنج سال پیش تاکنون تمام مخارج زندگی و هزینه گزاف مربوط به این ورزش توسط پدرم و چند حامی کوچک خارجی تأمین شده است.
وی با تأکیدی بر اینکه باوجود این موضوعات حتی در گرفتن ویزا به کشورهای مختلف برای انجام تمرینات لازم نیز مشکلات زیادی دارم، افزود: به طور مثال از تمرینات بسیار مهم کشور هند بنا به همین دلایل بازماندم.
این قهرمان اتومبیلرانی رشته فرمول رنو با اشاره به کسب عناوین بسیار خوب خود در این زمینه در کشور انگلستان، خاطرنشان کرد: تاکنون چیزی بالغ بر 10 میلیارد ریال هزینه زندگی و ورزش من در لندن شده است.
وی اظهار داشت: مسئولان ورزشی کشور به‌ویژه دست‌اندرکاران ورزش اتومبیل سواری اهمیت چندانی به کارهای من ندادند.
محمدخانی راه موفقیت را در تلاش مضاعف دانست و یادآور شد: تنها در سایه این علم به موفقیت‌های روز افزون می‌رسیم.
وی گفت: هم اکنون نیز در آمادگی خوبی برای کسب عناوین مناسب‌تر و رفتن به رشته فرمول یک هستم.
این جوان مشهدی لندن‌نشین تأکید کرد: با این حال با ارتقا به فرمول یک باید حامی‌های مناسب‌تر و بهتری برای خود پیدا کنم.
وی با بیان اینکه عشق ایران همیشه در دلم هست، خاطرنشان کرد: به همین دلیل در طول این سال‌ها همیشه نشان پرچم ایران در گوشه ماشینم تلألو داشته است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول