اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

کمک 28 میلیارد ریالی مردم خراسان جنوبی به محرومان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از کمک 28 میلیارد و 458 میلیون ریالی مردم استان طی شش ماه نخست سال جاری به محرومان و نیازمندان خبر داد.

کمک 28 میلیارد ریالی مردم خراسان جنوبی به محرومان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد اکبری ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی با تقدیر از کمک‌های خداپسندانه مردم خیر و نیکوکار استان به این نهاد اظهار داشت: طی این مدت کمک‌های مردمی به کمیته امداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.
وی افزود: از این میزان 8 میلیارد و 616 میلیون ریال کمک مردمی در قالب صدقات، احسان دانش‌آموز، نقدی و کالا وهمچنین 19 میلیارد و842 میلیون ریال کمک وجوه شرعی و امانی در قالب ایتام، اطعام، زکات، جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری، کفارات و فطریه جمع‌آوری شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: مبالغ جمع‌آوری شده هرکدام درسر فصل‌های مختلفی از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن و موردی مددجویان و نیازمندان هزینه می‌شود.
اکبری یادآورشد: بیشترین کمک‌های جمع‌آوری شده مردم طی شش ماه امسال در قالب طرح‌های صدقات، ایتام، اطعام، جشن عاطفه‌ها، کمک‌های خارج از کشور و زکات بوده است.
وی با اشاره به اینکه ادارات تابعه این نهاد در سطح استان در تمام طول سال آماده جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی مردم استان است، گفت: شماره حساب 77155 نزد بانک تجارت شعبه مرکزی بیرجند آماده دریافت کمک‌های نقدی هم‌استانی‌های خیر و نیکوکار است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی نیز از اهدای 250 کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در سطح استان خبر داد.
علی‌اکبر نخعی یکی از رسالت‌های مهم این نهاد را تامین جهیزیه برای دختران در آستانه ازدواج و گسترش فرهنگ اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان و پایدار عنوان کرد. در این راستا مبلغ 2میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی کمیته امداد استان هزینه شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در پایان از برگزاری جشن ازدواج یکصد نفر از نوعروسان تحت حمایت این نهاد با حضور مسئولان در فاصله اعیاد قربان تا غدیر خبر داد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول