اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک اقدامی خیرخواهانه؛

تیم مدد محرومان 1600 بیمار دهگلانی را ویزیت کردند

خبرگزاری فارس: تیم پزشکان متخصص عضو طرح مدد محرومان در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه، یک هزار و 600 بیمار از روستاهای شهرستان دهگلان را به صورت رایگان ویزیت کردند.

تیم مدد محرومان 1600 بیمار دهگلانی را ویزیت کردند
رئیس سازمان نظام پزشکی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این تیم به مدت دو روز در مرکز بهداشت شماره یک دهگلان بیماران کم‌بضاعت روستاهای این شهرستان را به صورت رایگان ویزیت و مداوا کردند.  
هوشنگ پیرفلاح افزود: پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی، طب سنتی، زنان و زایمان، بیهوشی، پوست و مو، چشم پزشک، روانپزشک و جراحی عمومی از تهران در قالب این تیم پزشکی به مردم مناطق محروم خدمت می‌کنند.
وی تصریح کرد: این عمل خداپسندانه با همت سازمان نظام پزشکی کشور، سازمان نظام پزشکی کردستان و شبکه بهداشت دهگلان صورت گرفته است.
رئیس سازمان نظام پزشکی استان کردستان خاطرنشان کرد: قبل از این به تمامی روستاهای محروم شهرستان دهگلان مبنی بر حضور اعضای این تیم پزشکی و درمان رایگان بیماران، اطلاع‌رسانی شده بود.
بر اساس گزارش فارس؛ اعضای تیم پزشکان متخصص عضو طرح مدد محرومان قبل از عزیمت به شهرستان دهگلان با استاندار کردستان دیدار کردند.
علیرضا شهبازی در این دیدار که در دفتر وی برگزار شد، خدمت به مردم مناطق محروم و روستاییان مستضعف کردستان را خدمتی الهی و بسیار با ارزش خواند.
وی حضور داوطلبانه و بدون هیچ چشمداشت این پزشکان در کردستان را ناشی از اعتقاد قلبی و ایمان قوی آنان دانست.
استاندار کردستان با بیان اینکه مردم مهربان و صمیمی استان قدردان این اقدام خداپسندانه هستند، خطاب به پزشکان حاضر در این دیدار، گفت: آماده هرگونه همکاری در راستای تسهیل خدمت رسانی شما به مردم بوده و امیدواریم در مدت حضور در استان کردستان و شهرستان دهگلان بتوانیم میزبانی شایسته برای شما عزیزان باشیم.
لعبت گران‌پایه جراح عمومی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در سخنانی، سفر به استان کردستان را پنجمین سفر این تیم پزشکی در طول سال‌جاری عنوان کرد و افزود: اکثر پزشکان تیم از متخصصان مجرب کشور و اعضای هیئت علمی دانشگاه بوده که با نیتی خیرخواهانه به مداوای بیماران می‌پردازند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول