اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفت ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

ثبت 1985 واقعه وفات در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی از ثبت یک‌هزار و 985 واقعه وفات در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 65 درصد کاهش داشته است.

ثبت 1985 واقعه وفات در خراسان جنوبی
علی پورحسین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تعداد وفات ثبت شده در هفت ماه نخست سال جاری برابر با 924 رویداد و تعداد وفات روستایی آن برابر با یک‌هزار و 61 رویداد است.
وی تصریح کرد: در این مدت زمانی تعداد وفات ثبت شده تا یک سال پس از وقوع برابر با یک‌هزار و 862 واقعه است.
مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی با اشاره به تعداد وفات ثبت شده در مهلت قانونی افزود: در هفت ماه نخست سال جاری تعداد وفات ثبت شده در مهلت قانونی برابر با یک‌هزار و 848 واقعه است.طی این مدت به طور متوسط در هر روز 9.19 واقعه وفات به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به نسبت جنسی فوت گفت: در هفت ماه نخست سال جاری در مقابل هر 100 فوت ثبت شده زنان تعداد 138 مورد فوت مردان به ثبت رسیده است که همین نسبت در مدت مشابه سال گذشته 127 بوده است.
مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی با اشاره به صدور شناسنامه مکانیزه بالای 15 سال در استان افزود: در هفت ماه نخست سال جاری تعداد 10 هزار و 424 فقره شناسنامه مکانیزه بالای 15 سال صادر شده است.
پورحسین اظهار داشت: از تیرماه سال 89 تا پایان مهرماه سال جاری تعداد 15 هزار و 373 فقره شناسنامه مکانیزه بالای 15 سال صادر شده است.
وی افزود: از این تعداد 8 هزار و 173 فقره در شهرستان بیرجند، 2 هزار و 321 فقره در شهرستان قاینات، یک‌هزار و 973 فقره در شهرستان نهبندان، یک‌هزار و 138 فقره در شهرستان درمیان، یک‌هزار و 378 فقره در شهرستان فردوس و 426 فقره در اداره ثبت‌احوال زیرکوه شناسنامه مکانیزه بالای 15 سال صادر شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول