اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد:

برگزاری دعای عرفه در نقطه صفر مرزی کرمانشاه

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: عاشقان امام حسین (ع) هر سال دعای عرفه را در نقطه صفر مرزی، نزدیک‌ترین نقطه به کربلا برگزار می‌کنند.

برگزاری دعای عرفه در نقطه صفر مرزی کرمانشاه
جلال منکرسی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: دعای عرفه در اوج اخلاص و عرفان راز و نیاز مخلوق با خالق است و درس خودشناسی به انسان می‌دهد.
وی اضافه کرد: امسال دعای عرفه در مرز خسروی و سومار بر‌گزار خواهد شد.
معاون سیاسی‌امنیتی استاندار کرمانشاه با بیان برگزاری دعای عرفه در مرز‌‌خسروی؛ فاصله 20 کیلومتری قصر‌شیرین خاطر‌نشان کرد: دعای عرفه در مرز خسروی سال‌هاست که برگزار می‌شود و امسال نیز بعد از نماز ظهر و عصر برگزار خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: عاشقان امام حسین (ع) هر سال دعای عرفه را در نقطه صفر مرزی نزدیکترین نقطه به کربلا برگزار می‌کنند.
منکرس با اشاره به برگزاری دعای عرفه در بخش مرز‌ی سومار که در فاصله 92 کیلومتری شهر قصرشیرین قرار دارد تصریح کرد: در سومار نیز برگزاری دعای عرفه همزمان با خاکسپاری دو شهید گمنام است‌.
وی با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری دعای عرفه اضافه کرد: جلسات ستادی در استانداری و فرمانداری قصرشیرین انجام شده و پلیس نیروی انتظامی و راهور نیز تمهیدات لازم را برای رفاه حال مردم انجام می‌دهند.
معاون سیاسی‌امنیتی استاندار کرمانشاه اذعان داشت: بازارچه‌های مرزی خسروی و پرویزخان نیز از روز یکشنبه 15 آذرماه که همزمان با روز عرفه‌ست تا ظهر روز دوشنبه که عید قربان است، تعطیل خواهد بود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول