اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف خراسان شمالی مطرح کرد:

برگزاری دعای عرفه در بقاع متبرکه خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: دعای عرفه در بقاع متبرکه شاخص این استان برگزار می‌شود.

برگزاری دعای عرفه در بقاع متبرکه خراسان شمالی
حجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: بر همین اساس برگزاری دعای عرفه در شش بقعه متبرکه سطح مراکز شهرستان‌های این استان از سوی واحد فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی برنامه‌ریزی شده است.
وی با بیان اینکه این مراسم‌ها بعد از ظهر فردا در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم در بجنورد ساعت 14:30 در محل امام‌زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) با حضور عموم مردم به اجرا در خواهد آمد.
مهدوی‌پور با بیان اینکه در این مراسم معنوی حسین پیرزاده از مداحان اهل بیت نیز به اجرا برنامه خواهد پرداخت، ادامه داد: روز عرفه روز نیایش و ابراز بندگی در درگاه خداوند متعال است.
وی اظهار داشت: در این روز همچون شب‌های قدر در رحمت، غفران و بخشش خداوند بر روی بندگان باز است و هر کسی در خور مقام بندگی خویش از دنیای بیکران رحمت الهی بهره می‌گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی دعای عرفه را یکی از بهترین ادعیه وارد شده در دین اسلام دانست و گفت: دعای عرفه به ما کمک می‌کند تا هر چه بیشتر خود را بشناسیم و در واقع درس خودشناسی به انسان‌ها می‌دهد.
وی اضافه کرد: انجام برخی اعمال در این زمان مشخص، یقیناً موجب نزدیکی سازنده‌تر به خالق هستی و کسب خیرات دنیوی و اخروی برای بندگان خواهد شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول