اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی؛

پروانه محدود شکار چهارپا صادر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از صدور محدود پروانه ویژه شکار چهارپا در خراسان رضوی به مدت یک هفته خبر داد.

پروانه محدود شکار چهارپا صادر شد
سیدحسین آقامیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های بعمل آمده و نتایج سرشماری انجام شده ظرفیت برداشت از عرصه‌های طبیعی استان 25 راس از گونه قوچ و کل وحشی است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینکه سهمیه شکار برای هر منطقه طبیعی به تفکیک اعلام شده است، افزود: این فرصت تنها برای آندسته از شکارچیانی است که از سال 1387 تاکنون پروانه ویژه و یاعادی شکار چهارپا در سطح کشور دریافت نکرده اند.
آقامیری تاریخ ثبت‌نام و تحویل مدارک مورد نیازبرای شرکت در قرعه کشی برای صدور پروانه را از امروز و به مدت یک هفته اعلام کرد و افزود: این زمان قابل تمدید نیست.
وی در ادامه بیان داشت: متقاضیان می‌توانند با داشتن تمام مدارک مورد نیاز برای دریافت پروانه به اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی مراجعه یا به آدرس این اداره پست و یا از طریق نمابر ارسال کنند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست بهای هر پروانه ویژه شکار برای قوچ و کل را پنج میلیون و 500 هزار ریال اعلام و تصریح کرد: مدت اعتبار برای هر پروانه از زمان صدور سه روز بوده و حضور شکارچی در منطقه الزاما با همراهی محیط بان انجام می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: عرصه‌های زیست محیطی پروند، سید مرتضی، هلالی، هنگام، دربادام، قرچغه، کلیلاق، ژرف، جنگل خواجه، ارس سیستان، بزد و حیدری بعنوان مناطق مجاز شکار معرفی شده اند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول