اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو شورای عالی بورس:

مطبوعات با نگاه کمک به تقویت نظام فعالیت کنند

خبرگزاری فارس: عضو شورای عالی بورس گفت: مطبوعات و رسانه‌های ما باید با نگاه کمک به تقویت نظام اجرایی کشور و رشد شاخص‌های فرهنگی فعالیت کنند.

مطبوعات با نگاه کمک به تقویت نظام فعالیت کنند
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس کرمان از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، محمدرضا پورابراهیمی شامگاه دوشنبه در بازدید از غرفه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه کار بسیار ارزشمندی است که هر ساله انجام می‌شود.
وی افزود: برپایی غرفه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و همچنین غرفه نشریات محلی استان‌ها کار بسیار زیبا و تاثیرگذاری است، زیرا استان‌ها با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های یکدیگر آشنا می‌شوند.
پورابراهیمی تصریح کرد: در این نمایشگاه انتقال تجربه‌ها به خوبی می‌تواند، انجام شود و نشریات با یکدیگر همکاری متقابل داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: شناسایی ظرفیت‌های جدیدی که می‌تواند با سایر رسانه‌ها در مجموعه کلان کشوری انجام شود، در این نمایشگاه فراهم است.
پورابراهیمی با بیان اینکه باید زمینه حضور بیشتر نشریات استانی در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها فراهم شود، گفت: نشریات استانی باید با حضور در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند و در این راستا رقابت و ارزیابی‌هایی ایجاد شود.
وی با اشاره به قدمت تاریخی استان کرمان عنوان کرد: استان کرمان از فرهنگ، تمدن و پیشینه ویژه‌ای برخوردار است و در حوزه مطبوعات و رسانه‌های استان کارهای زیادی انجام شده است و باید با تلاش و کار جدی به جایگاه مطلوب خود دست پیدا کنیم.
رئیس سابق صندوق پژوهشگران و فناوران کشور بیان کرد: مطبوعات و رسانه‌های ما باید با نگاه کمک به تقویت نظام اجرایی کشور و رشد شاخص‌های فرهنگی فعالیت کنند.
وی با بیان اینکه غرفه اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از طراحی و جذابیت ویژه‌ خود برخوردار است، گفت: در این غرفه کار ارزشمندی صورت گرفته که جای تقدیر از مدیرکل مربوطه را دارد.
پورابراهیمی با اشاره به بازدید 10 ساعته استاندار کرمان از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها افزود: این میزان توجه و صرف وقت نشان از نگاه فرهنگی مسئولان ارشد استان کرمان دارد که قابل تقدیر است.
وی در پایان از عملکرد و فعالیت‌های مجموعه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها تقدیر کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول