اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی:

مازندران در مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور خوش درخشید

خبرگزاری فارس: عضو تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی گفت: مازندران در مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور خوش درخشید و 9 نفر از اعضای حاضر در تیم استان برای مسابقات قهرمانی کشور از بابل هستند.

مازندران در مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور خوش درخشید
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، تیراندازی با اسلحه از جمله رشته‌های ورزشی جذاب و رو به   پیشرفت بوده که ظرفیت‌های بالایی در استان مازندران دارد.
در ماه جاری مازندران در مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی کشور به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.
این ورزش با برنامه‌ریزی و حمایت اداره کل تربیت بدنی و هیئت فعال و موفق آن در استان روزبه روز به سمت پیشرفت گام برمی‌دارد.
علی دوستی عضو تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی و رئیس کمیته تیراندازی به اهداف پروازی هیئت تیراندازی استان مازندران است که در این مسابقات در بخش انفرادی صاحب مدال طلا شد.
دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ورزش تیراندازی با اسلحه گرم رشته‌ای بسیار پرهیجان بوده که همزمان جسم و روح انسان را به فعالیت وادار می‌کند.
وی افزود: تیراندازی به اعصاب قوی نیاز داشته و تمرکز حواس بالایی را می‌طلبد و در این رشته ورزشی بدون اینکه حریف رو در رو داشته باشید باید همزمان با چند نفر حتی 200 نفر رقابت کرد.
دوستی اظهار داشت: ورزش تیراندازی با اینکه اعصاب و روان انسان را تقویت می‌کند موجب افزایش نشاط و شادابی نیز می‌شود.
وی در مورد  بسترهای لازم برای توسعه این ورزش در مازندران تصریح کرد: مازندران به جهت داشتن طبیعت و جنگل و زیستگاه‌های محیطی زمینه‌های جذب شکارچیان و فعالیت آنها را فراهم کرده و این  ویژگی موجب شده که تیراندازی در مازندران رشته‌ای فعال و پرطرفدار باشد.
دوستی در مورد مدال‌های خود گفت: کسب مقام دوم مسابقات بین‌المللی ورد کاپ در بلونیای ایتالیا و همچنین شکستن چند رکورد کشور و سه سال کسب عنوان اول رنکینگ تیراندازی به اهداف پروازی رشته اسکیت در کشور از عناوین مهم من است.
وی اذعان داشت: در روستای رمنت بابل زندگی می‌کنم و جالب است که از 9 نفر نمایندگان استان مازندران در مسابقات قهرمانی کشور رشته‌های مختلف تیراندازی شامل تراپ، دبل تراپ و اسکیت شش نفر اهل روستای رمنت بابل هستند.
وی با اعلام اینکه افراد خانواده‌ام در این رشته فعالیت دارند، بیان داشت: دخترم فاطمه دوستی  نیز صاحب عنوان قهرمانی در رشته تیراندازی با تفنگ بادی و طپانچه است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول