اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل:

نرم افزار "آغاز یک پایان" در اردبیل تولید شد

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل نرم‌افزار "آغاز یک پایان" تولید شد.

نرم افزار "آغاز یک پایان" در اردبیل تولید شد
حامد علامتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این نرم‌افزار قابلیت فراوانی در مباحث دشمن‌شناسی و استکبار ستیزی با رویکرد بیداری اسلامی و شرایط کنونی جامعه جهانی تولید کرده و در آستانه توزیع در مراکز فرهنگی است.
وی بیان داشت: هم اکنون به تعداد انجمن‌ها و اعضای اتحادیه این نرم‌افزار تولید شده و در اختیار آنها قرار گرفته است.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل با بر‌شمردن ابعاد مختلف این نرم‌افزار و طرح مباحث مختلف شامل موضوع الگوی ایرانی ـ اسلامی، پرونده‌های استکبار در گذشته و حال حاضر، همچنین وقایع‌نگاری تسخیر لانه جاسوسی، نقشه راه استکبار ستیزی جوانان و برخی دیگر از موضوعات در حوزه جریان فراماسونری از آغاز تا سرانجام آن را یادآور شد.
علامتی همچنین از تولید فلش کارت با عنوان "چرا مرگ بر امریکا" و توزیع آن در مدارس استان همزمان با ایام 13 آبان خبر داد و ابراز داشت:  کلام امام راحل در حوزه جنگ نرم و موضوع تروریست در آغوش آمریکا و مسایل مرتبط با انرژی هسته‌ای در 23 برگ از جمله محتوای این فلش کارت است.
وی گفت: اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان همسو با سایر اقشار در راهپیمایی روز گذشته نقش پیشرو و اساسی داشته به طوری که دانش‌آموزان همنوا با سایر امت‌ اسلامی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فریاد خشم خود را بر سر امریکا و رژیم صهیونیستی کشیدند.
این مسئول فضاسازی‌های مختلف مدارس، همزمان با 13 آبان سالروز تشکیل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، برخی تبلیغات محیطی و همچنین تشکیل میز‌گردهای جذاب با محتوای غنی و ساختارهای نوین در مدارس و اعزام سخنرانان مجرب به مدارس را از جمله اقدامات انجام شده برای گرامی‌داشت سالروز تشکیل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به عنوان با سابقه‌ترین تشکل دانش‌آموزی یادآور شد.
رئیس جنبش دانش‌‌آموزی استان اردبیل در پایان اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مناسبت‌های مختلف با حضور پررنگ توانسته است هویت و اصالت سه دهه فعالیت خود را نشان دهد چرا که امروز اعضای این انجمن در عرصه‌های علمی، فرهنگی،‌ هنری، ورزشی ، تحقیقاتی و حتی آگاهی به مسایل سیاسی و بصیرت در مورد آنها در جبهه مبارزه با استکبار نقش بی‌بدیل و حضوری دایمی دارند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول