اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس:

ابلاغیه جدید وزیر نفت استراتژی کلان پارس جنوبی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: ابلاغیه جدید وزیر نفت، استراتژی کلان و شعار راهبردی پارس جنوبی است.

ابلاغیه جدید وزیر نفت استراتژی کلان پارس جنوبی است
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، موسی سوری با اشاره به بخشنامه راهبردی جدید وزیر نفت برای توسعه پارس جنوبی اظهار داشت: ابلاغ وزیر نفت در واقع استراتژی کلان و شعار راهبردی ما در شرکت نفت و گاز پارس است و ‌باید برای صیانت از منافع ملی در سطح ملی فراگیر شود.
وی افزود: بدون تردید بخشنامه راهبردی وزیر نفت و حمایت و تمرکز ویژه ایشان بر تولید و تسریع در اجرای طرح‌های توسعه میدان مشترک پارس جنوبی به عنوان اولویت اول و حیاتی وزارت نفت، در ادامه و در راستای اجرایی شدن فرمان مقام معظم رهبری در سفر تاریخی فروردین امسال به پارس جنوبی در راستای مشارکت عمومی در جهاد اقتصادی در پیشانی و خط مقدم جبهه نبرد اقتصادی کشور است.
مدیرعامل نفت و گاز پارس خاطرنشان کرد: این جهت‌گیری راهبردی و این حمایت و پشتیبانی قاطع و شفاف وزیر محترم، زمینه‌ساز یک نقطه عطف بزرگ راهگشا و امید بخش در راستای تسریع در روند خیزش چشمگیر و پیشرفت جهشی پروژه‌های پارس جنوبی است.
سوری گفت: این فرمان عمومی وزیر نفت به منظور به پیش بردن شتابان و با همه توان طرح‌های توسعه برای افزایش تولید و دستیابی به اهداف کشور و صیانت از منافع ملی در میدان مشترک پارس جنوبی است.
وی اضافه کرد: در این فرمان وزیر نفت تکلیف همه را روشن و حجت را بر همه مدیران و نیروهای صف و ستاد وزارت نفت تمام کرده و تجلی و نمود استراتژی و شعار "همه برای توسعه پارس جنوبی و توسعه پارس جنوبی برای همه" است.
این مسئول اذعان داشت: با این بخشنامه حمایتی و تکلیفی، ما مامور و مکلف شده‌ایم با توکل بیشتر بر عنایات حق، اراده‌‌های تیز خود را تیزتر کنیم و با وحدت و همدلی بیشتر با پیمانکاران، مشاوران و سازندگان همه با هم با تلاش و کار مضاعف و هوشمندانه بر چالش‌ها و مشکلات و موانع تولید و توسعه یورش ببریم و نمایش دیگری از اقتدار، توانمندی و شایستگی صنعت نفت ایران اسلامی را در صحنه بین‌المللی به نمایش بگذاریم.
سوری افزود: ضمن تشکر ویژه از مقام عالی وزارت به خاطر تمرکز و حمایت ویژه‌ ایشان از تولید و توسعه  پارس جنوبی و صدور این فرمان راهبردی و راهگشا، به همه جهادگران و دلاوران بسیجی عرصه صنعت نفت ایران خدا قوت گفته و از همه عزیزان به جد می‌خواهم که با فرمان راهبردی و سرنوشت‌ساز وزیر انقلابی و بسیجی هر روز پروژه‌ها را سریع‌تر و بهتر به پیش برانیم.
وی بیان داشت: خوشبختانه روز به روز فضای حمایتی در سطح ملی و بستر مناسب در سطح وزارتی برای خلق معجزه‌ای دیگر در حوزه اجرای حماسی و شگفت‌انگیز طرح‌های توسعه پارس جنوبی فراهم می‌شود و خداوند در این مسیر با شکوه یاور و پشتیبان ماست.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول