اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعدازظهر امروز؛

فریاد مرگ بر آمریکا در آسمان خراسان شمالی پیچید

خبرگزاری فارس: همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم خراسان شمالی یکصدا ندای نابودی آمریکا و تمام مستکبران را سر دادند.

فریاد مرگ بر آمریکا در آسمان خراسان شمالی پیچید
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این آیین که بعدازظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه در سراسر شهرستان‌های خراسان شمالی برگزار شد، مردم همیشه در صحنه استان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست و... حرکت تاریخی دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تأیید و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.
برپایه این خبر، این راهپیمایی در بجنورد که از مصلی امام خمینی (ره) آغاز و تا میدان استانداری ادامه داشت، در کنار سایر اقشار، دانش‌آموزان و دانشجویان حضور پررنگ‌تری از همیشه داشتند.
در این راهپیمایی دانش‌آموزان بسیجی با لباس متحدالشکل که روی آن عبارت جانم فدای رهبر منقش بود، سرود مرگ بر آمریکا را اجرا کردند.
در راهپیمایی مرکز خراسان شمالی که بیش از یک ساعت به طول انجامید شرکت‌کنندگان حمایت خود را از انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام به نمایش گذاشتند.
در این راهپیمایی که پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد، استاندار خراسان شمالی و مدیران دستگاههای اجرایی این استان نیز حضور داشتند.
وجود آدمک‌های دست‌ساز دولتمردان آمریکا و سران رژیم صهیونیست که توسط دانش‌آموزان خلق شده بود، شور و هیجانی خاص به این راهپیمایی بخشیده بود.
همچنین شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم‌ها و دست‌نوشته‌ها با مضامین مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست حضور پرشور خودشان را به رخ جهانیان کشیدند.
برپایه این خبر، شرکت‌کنندگان در پایان راهپیمایی ضد استکباری در میدان استانداری، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، با تکبیرهای کوبنده خود قطعنامه ۸ ماده‌ای سراسری این راهپیمایی را تأیید کردند.
در این مراسم همچنین آدمک نمادین آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد، مشابه این مراسم در تمام شهرهای خراسان شمالی با حضور آحاد مردم برگزار شد.
در این مراسم همچنین تومار ۲۰ متری در ارتباط با جنایت رژیم آمریکا علیه بشریت و ضرورت رسیدگی مجامع بین‌المللی توسط شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی به امضا رسید.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول