اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

فرهنگ مبارزه با استکبار نهادینه شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگ مقاومت و مبارزه با استکبار باید در جامعه و به ویژه در میان نسل جوان کشور نهادینه شود.

فرهنگ مبارزه با استکبار نهادینه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی گفت: رمز رستگاری افراد تقواپیشه‌گی و پرهیزکاری است و هر کس بتواند تقوای الهی پیشه کند، سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کرده است.
وی افزود: جوانان و نوجوانان باید بکوشند تا در همین دوران جوانی بتوانند در پرتو عنایات الهی و در سایه بندگی خدا از گناه دوری کنند و در مسیر حق گام بردارند.
نکونام با اشاره به اهمیت آیات مبارکه سوره حجرات در تنظیم روابط اجتماعی افراد، گفت: پنج آیه آغازین سوره مبارکه حجرات دستورالعمل‌هایی است که در آن خداوند وظیفه مومنان را نسبت به پیامبر(ص) و رهبران دینی بعد از ایشان مشخص می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: در آیه ششم سوره حجرات نیز نکته مهم اجتماعی نهفته است که برای پیشبرد روابط اجتماعی خود به این نکته مهم توجه ویژه‌ای داشت.
نکونام اضافه کرد: در این آیه آمده است که مومنان هرگاه برای آنها خبری رسید نسبت به آن بلافاصله واکنش نشان ندهند و آن خبر و کسی که خبر را می‌دهد را به طور کامل بررسی کنند.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: در زمان انتخابات باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشت و به اخباری که از هر گوشه و کنار به ما می‎رسد اعتنا نکرد و تنها به اخباری اعتماد کرد که در صحت و درستی آن‌ها و معتبر بودن شخص خبر دهنده مطمئن باشیم.
نکونام در ادامه با گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، تصریح کرد: مناسبت‌های بسیار مهم و قابل توجهی در روز 13 آبان وجود دارد که با نظر دقیق و بررسی درست آن‌ها می‌توان راه آینده را به روشنی برای کشور ترسیم کرد.
وی تسخیر لانه جاسوسی را الگوی بسیار ارزشمندی برای جوانان نسل حاضر برشمرد و گفت: در روز 13 آبان جمعی از جوانان مؤمن و پیرو خط امام دست آمریکا این شیطان بزرگ را برای همیشه از کشور کوتاه کردند که این راه را جوانان امروز باید ادامه دهند.
نکونام تاکید کرد: فرهنگ مقاومت و مبارزه با استکبار باید در جامعه و به ویژه برای نسل جوان کشور نهادینه شود.
وی پیوند عمیق مردم با ولایت را مهمترین رمز تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: حرکت در راه خدا، یکپارچگی و وحدت مردم و استقامت رهبری و مردم از دیگر رموز تدام انقلاب اسلامی ایران است.
نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: امروز به برکت مردم مسلمان ایران است که موج بیداری اسلامی در جهان شکل گرفته و دیکتاتورهای زمان یکی پس از دیگری سرنگون می‌شوند که این مایه عزت و سرافرازی مردم این مرز و بوم است.
وی همچنین با تسلیت به مناسبت شهادت امام باقر(ع) تصریح کرد: برزگترین درسی که می‎توان از این امام بزرگوار گرفت با ولایت زیستن است که امام باقر(ع) به آن توجه زیادی داشتند.
نمازگزاران در این شهر همگام با مردم دیگر شهرهای این استان پس از اقامه نماز جمعه در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نابودی همه مستکبران و جنایتکاران را فریاد زده و یاد شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.
انتهای پیام/ غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول