اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز ملی مبارزه با استکبار؛

فریادهای «مرگ بر آمریکا» در قزوین طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: مردم سراسر استان قزوین با شرکت در راهپیمایی 13 آبان و با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

فریادهای «مرگ بر آمریکا» در قزوین طنین‌انداز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مردم شهر قزوین بعد از اقامه نماز جمعه در مسجدالنبی، به طرف میدان آزادی راهپیمایی کردند و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی آن به نمایش گذاشتند.
در این راهپیمایی، اقشار مختلف مردم، پیر و جوان، دانش‌آموزان، دانشجویان، ورزشکاران، هنرمندان و غیره حضور داشتند و با در دست داشتن پرچم‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و تصاویری از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به دنیا نشان دادند که با بصیرت همچنان پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و راه شهدای این انقلاب را ادامه می‌دهند.
نمازگزاران در این راهپیمایی پرشور با گام‌های استوار و با مشت‌های گره شده، شعارهای «شعار هر بسیجی مرگ بر آمریکا»، «الله اکبر»، «ام‌الفساد قرن ما آمریکا آمریکا»، «دانشجو بیدار است از آمریکا بیزار است» و « 13 آبان ماه یوم‌الله یوم‌الله» سردادند و به سران استکبار جهانی اعلام کردند که مردم ایران هرگز در برابر زورگویان عالم و سیاست‌های تروریستی آمریکا کوتاه نخواهند آمد و روحیه استکبارستیزی در مردم ایران کمرنگ شدنی نیست.
در این راهپیمایی که حضور دانش‌آموزان و دانشجویان بسیار پررنگ بود عروسک‌های دیکتاتورهای منطقه در دست راهپیمایان حمل می‌شد که در این مراسم به آتش کشیده شد.
راهپیمایی 13 آبان در سراسر استان قزوین به صورت پرشور برگزار شد که در شهر محمود آباد نمازگزاران از مسجد امام سجاد(ع ) (مصلی نمازجمعه) به طرف خیابان امام خمینی(ره)، در شهر اقبالیه از مسجد جامع سیدالشهداء به طرف شهرداری اقبالیه، در معلم کلایه از مصلی نماز جمعه به طرف مسجد جامع اسطلبر و در رازمیان از خیابان امام (ره) به سمت سالن اجتماعات آموزش و پرورش راهپیمایی کردند.
این راهپیمایی در دیگر مناطق استان قزوین نیز با حضور گسترده مردم برگزار شد و در تاکستان، مردم از مصلی نماز جمعه به طرف میدان 17 شهریور، ضیاء آباد از مسجد جامع تا مزار شهداء، خرمدشت از مصلی نماز جمعه تا فلکه بسیج، نرجه از مقابل ساختمان بسیج تا میدان آزادی، فارسجین از اول خیابان بسیج تا مزار شهداء، اسفرورین از مصلی نماز جمعه تا فلکه بسیج  و در نیکویه از مقابل مسجد تا مزار شهدا راهپیمایی کردند و با سردادن شعارهایی بر ضد استکبار جهانی با مردم سراسر کشور همصدا شدند و اعلام کردند پیام‌های یوم‌الله 13 آبان فراموش شدنی نیست.
در شهر الوند نیز مردم پس از اقامه نماز جمعه از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) مصلی نماز جمعه به طرف اول خیابان امام خمینی (ره) و میدان لاله، در محمدیه از مسجد جامع به طرف شهرداری و میدان امام خمینی (ره)، در بوئین زهرا از مصلای نماز جمعه به طرف چهار راه بسیج، بلوار امام (ره) چهار راه ولی عصر(عج)، در شال از مصلی نماز جمعه به طرف  بلوار امام خمینی(ره)، گلزار شهدا، در آبگرم از مقابل مسجد جامع، بلوار امام خمینی(ره)، گلزار شهداء، در آوج از مصلی شهر، بلوار امام خمینی(ره) به سمت گلزار شهدا، دانسفهان از مصلی نماز جمعه به طرف میدان سید احمد خمینی و در آبیک نیز از مصلی نماز جمعه به طرف چهار راه شریعتی، تقاطع شریعتی و طالقانی راهپیمایی کردند و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را نثار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول