اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

قیام وال‌استریت میخ آخر بر تابوت استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان باشت با اشاره به قیام وال‌استریت گفت: قیام مردم آمریکا به منزله آخرین میخ بر تابوت استکبار است.

قیام وال‌استریت میخ آخر بر تابوت استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به شهادت امام باقر (ع) اظهار کرد: امام باقر هم از طرف مادر و هم از طرف پدر علوی است.
وی بیان داشت: امام باقر (ع) به شکافنده علوم مشهور است و یادگار کربلا بوده که در دوران کودکی در حادثه کربلا حضور داشتند.
خطیب جمعه باشت با اشاره به سخنی از امام باقر ابراز داشت: امام فرمودند: کمال انسان در سه چیز است که عبارتند از شناخت عمیق از دین، دوم صبر و شکیبایی در برابر مشکلات و سوم اندازه داشتن در زندگی و رعایت حد اعتدال است.
امام جمعه باشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز 13 آبان گفت: ۱۳ آبان در تاریخ تحولات ایران روزی است که سه حادثه بسیار بزرگ و فراموش نشدنی را در دل خود جای داده است.
وی با بیان اینکه حرکت دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی حرکتی انقلابی بود، بیان کرد: دانشجویان با آگاهی و بصیرتی که داشتند فهمیدند که این سفارتخانه نیست بلکه یک لانه جاسوسی است که علیه منافع ملت و کشور ایران کار می‌کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت خاطرنشان کرد: اسناد و مدارکی که توسط دانشجویان در لانه جاسوسی کشف شد نشان داد که دولت وقت امریکا و کاخ سفید در حال توطئه علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران هستند.
عبودی به اشاره به اهمیت تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان ابراز داشت: این حادثه آن‌قدر مهم بود که حضرت امام خمینی (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرد.
امام جمعه باشت تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام ضربه بزرگی به پیکره دولت و سران امریکا بود.
وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری فرمودند:(در انقلاب اول مردم شاه را از کشور بیرون کردند و در انقلاب دوم امریکا و استکبار را از کشور بیرون راندند).
عبودی با بیان اینکه سران دولت امریکا دست نشانده صهیونیسم هستند، افزود: صهیونیسم دشمن مسلمین است و تا جایی که می‌توانند علیه مسلمانان دسیسه می‌کنند و هر جایی هم که دسیسه نکردند توان آن‌را نداشتند.
وی با اشاره به وعده الهی در مورد نابودی کفر افرود: علائم و نشانه‌های نابودی امریکا و سران استکبار پیدا بوده و به‌زودی شاهد نابودی سران استکبار هستیم.
امام جمعه باشت بیان کرد: حرکت‌های مردم امریکا و اروپا علیه نظام سرمایه‌داری از نشانه‌های نابودی استکبار در جهان است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول