اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

شعار مرگ بر آمریکا به شعاری جهانی تبدیل شد است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: امروز شعار مرگ بر آمریکا و استکبار به شعاری جهانی تبدیل شده است.

شعار مرگ بر آمریکا به شعاری جهانی تبدیل شد است
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی در جمع نمازگزاران این هفته شهرستان بروجرد گفت: مراسم روز 13 آبان و مبارزه با استکبار را در حالی برگزار می‌کنیم، که بعد از 32 سال از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، شعار مرگ بر آمریکا و استکبار به شعاری جهانی تبدیل شده و آمریکا دیگر آن قدرت و هیمنه و اقتدار سه دهه قبل را ندارد.
وی افزود: ملت ایران پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است و روز 13 آبان نیز روز تجلی روحیه استکبار ستیزی مردم ایران به شمار می‌رود.
امام جمعه بروجرد گفت: مردم ایران در این روز با شجاعت و بصیرت خود نشان دادند، که با در دست داشتن پرچم مبارزه با استکبار جهانی، در صف مقدم تمام ملت‌های آزاده جهان در برابر نظام سلطه استبداد ایستاده و می‌ایستند.
وی افزود: 32 سال پیش دنیا شاهد حماسه آفرینی جوانان انقلاب اسلامی بود و امروز نیز به جهان ثابت شد جریان استکبار ستیزی در ایران اسلامی موج می‌زند.
حجت‌الاسلام ترابی اظهار داشت: هر چند امروز استکبار جهانی با چنگ و دندان تلاش می‌کند که آن قدرت سابق خود را اثبات کند و دراین راستا از ابزارهای مختلفی همچون تهدید، ارعاب و تحریم استفاده می‌کند، اما اوضاع امروز جهات فرق کرده و کاملا متفاوت از گذشته است.
امام جمعه بروجرد گفت: مراسم 13آبان امسال در حالی برگزار شد، که با دو پدیده مهم و تاثیرگذار در عرصه بین‌المللی مواجه هستیم.
وی یادآورشد: این پدیده قیام کشورهای منطقه و قیام‌های شمال آمریکا و همچنین قیام‌های مردم غرب و به خصوص قیام مردم آمریکا علیه نظام سرمایه‌داری و کاپیتالیستی نشان دهنده سست شدن پایه‌های استکبار جهانی است.
امام جمعه بروجرد در ادامه با اشاره به تهدید سپاه قدس توسط آمریکا گفت: آن‌ها در حالی نظام جمهوری اسلامی و سپاه قدس را به تروریسم متهم می‌کنند، که خود در رأس تروریست‌ها قرار دارند و همان طوری که که مقام معظم رهبری طی سخنان اخیرشان در جمع دانش‌آموزان و دانشجویان فرمودند، جمهوری اسلامی 100 سند معبر در اختیار دارد که تروریست بودن آمریکا را به اثبات می‌رساند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول