اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه سنندج:

اسلام ذلت و خواری در برابر مستکبران را نمی‌پذیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آموزه‌های ضد استکباری دین مبین اسلام، گفت: اسلام ذلت و خواری در برابر مستکبران را نمی‌پذیرد.

اسلام ذلت و خواری در برابر مستکبران را نمی‌پذیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج، اظهار داشت: دین مبین اسلام جامع‌ترین و کامل‌ترین دین الهی بوده و با ظهور اسلام دیگر پیروی از ادیان تحریف شده جایگاهی ندارد.
وی افزود: مقابله با مستکبران و دفاع از مظلومان در برابر ظالمان از جمله آموزه‌های متقن دین مبین اسلام است که مسلمانان با تأسی از این آموزه‌ها در طول تاریخ پرافتخار اسلامی خویش به سوی عزت و تعالی گام برداشته‌اند.
امام جمعه سنندج، تصریح کرد: دین اسلام دین عزت و تعالی است و هیچ پستی و رذالتی را قبول نمی‌کند.
ماموستا مجتهدی به سالروز حماسه تاریخی مردم مسلمان ایران به ویژه جوانان دانشجو در 13 آبان سال 58 اشاره کرد و افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به جهانیان نشان داد که ظلم و جور تا ابد پابرجا نبوده و مستکبران چاره‌ای جز نیستی و نابودی ندارند.
امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: مردم مسلمان ایران با انقلاب اسلامی خویش به جهانیان نشان دادند که اسلام آمریکایی و صهیونیستی در بین مسلمانان جایگاهی نداشته و با تکیه بر روحیه استکبار ستیزی نشأت گرفته از آموزه‌های اسلامی و قرآنی در برابر ظالمان و مستکبران می‌ایستند.
ماموستا مجتهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به کنگره عظیم حج و ضرورت توجه همه مسلمانان جهان به اتحاد و همبستگی مذاهب مختلف اسلامی اشاره کرد و افزود: تا زمانی که مسلمانان با هم متحد و هم‌صدا باشند هیچ دشمنی به خود اجازه نمی‌دهد حتی به یک مسلمان نیز تعرض کند.
وی به مناسک حج و سنت‌های حسنه روز عرفه و دعا و نیایش مخصوص این روز مبارک اشاره کرد و افزود: آشنایی جوانان و نوجوانان با آموزه‌های دینی و مبانی اسلامی به مثابه صدی محکم در برابر توطئه‌های فرهنگی و ضد اسلامی دشمنان بوده و باید مورد توجه همگانی قرار گیرد.
امام جمعه سنندج نظام اسلامی ایران را پیشروترین نظام حکومتی در جهان عنوان کرد و افزود: مادامی که آموزه‌های قرآنی و اسلامی در بین ملت ایران زنده و پویا باشد هیچ  دشمنی نمی‌تواند به کشورمان نگاه چپ بیاندازد لذا باید با اتحاد و انسجام ملی و اسلامی در برابر دشمنان بایستیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول