اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردکان:

ایران نیازی به ترور و پرورش تروریسم ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان با اشاره به بازی‌های سیاسی آمریکا گفت: ایران نیازی به ترور و پرورش تروریسم ندارد.

ایران نیازی به ترور و پرورش تروریسم ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع)، به بیان گوشه‌ای از سجایای اخلاقی و علمی این امام همام پرداخت.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تجلیل از دانش‌آموزان و مردم به خاطر حضور در راهپیمایی به مناسبت‌های مهم روز 13 آبان اشاره کرد و افزود: بازداشت و تبعید امام خمینی (ره) در سال 1343 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام و شهادت تعدادی از دانش‌آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران از جمله اتفاقات مهم و سرنوشت‌سازی است که همه در این روز رخ داده است.
امام جمعه اردکان با بیان اینکه دانش‌آموزان نقش مهمی در دوران انقلاب اسلامی ایفا کرده‌اند، تصریح کرد: دانش‌آموزان در دفاع مقدس نیز پیشرو و پیش قدم بودند و تنها در شهرستان اردکان بیش از 100 شهید دانش‌آموز جان خود را برای آرمان‌های اسلام و انقلاب همچنین حفظ نظام و مرزهای جمهوری اسلامی فدا کردند.
وی با اشاره به نامگذاری امروز به روز مبارزه با استکبار جهانی نیز خاطرنشان کرد: امروز در بیشتر نقاط جهان شاهد مبارزه مردم با استکبار جهانی هستیم و جهانیان با فضل خداوند از روحیه استکبارستیزی برخوردار شده‌اند.
حسینی با بیان اینکه هیمنه اسراییل در هم شکسته است، تاکید کرد: مردم ترسی از استکبار ندارند و امروز آمریکا و اسراییل از بی‌آبروترین دولت‌ها در جهان هستند.
خطیب جمعه اردکان با اشاره به اتهام پراکنی اخیر آمریکا علیه ایران نیز گفت: با اتهام زنی به ایران مبنی بر طراحی نقشه ترور سفیر عربستان می‌خواهند مردم، دولت و در رأس آن سپاه قدس که خدمات مهمی در کشور انجام داده را تخریب کنند.
وی با بیان اهداف والای انقلاب اضافه کرد: ایران اسلامی که امروز الگوی پیشرفت و توسعه در منطقه است، نیازی به ترور و پرورش تروریسم ندارد و اسلام نیز با این قبیل مسائل خلاف شرع و قانون مخالف است.
حسینی با اشاره به روز عرفه، عید بزرگ قربان همچنین دهه امامت و ولایت اذعان داشت: هیچ کسی با حرف و شعار پیرو و تابع ولی‌فقیه نمی‌شود بلکه میزان عمل افراد است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول