اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

‌جنبش ضد‌نظام سرمایه‌داری وال‌استریت مرگ استکبار را فریاد می‌زند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌جنبش ضد‌نظام سرمایه‌داری وال‌استریت مرگ استکبار را فریاد می‌زند.

‌جنبش ضد‌نظام سرمایه‌داری وال‌استریت مرگ استکبار را فریاد می‌زند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار غلامرضا کرمی ظهر امروز در ویژه‌ برنامه گرامیداشت 13 آبان ماه در کرمان اظهار داشت: 13 آبان ماه همزمان با سالروز تبعید امام راحل به ترکیه در سال 43، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی امریکا در سال 58 است.
وی بیان داشت: این سه واقعه از مهم‌ترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌روند به نحوی که امام راحل از اقدام ملت ایران به ویژه دانشجویان انقلابی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.
کرمی تداوم ایستادگی ملت ایران در برابر نظام‌های استکباری به ویژه امریکا را عامل پیروزی‌های قطعی‌تری در منطقه دانست و ابراز داشت: ایستادگی ملت ایران در برابر امریکا علاوه بر ثمرات داخلی، نتایج برون مرزی از جمله بیداری اسلامی نیز در بر داشت.
‌وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به الگویی مناسب برای همه ملت‌های مسلمان بدل شده است.
‌کرمی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های ایران در توسعه علم و فن‌آوری، صنعت، نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، انرژی هسته‌ای، سلول‌های بنیادین، هوا و فضا، تسلیحات دفاعی و سایر زمینه‌ها، حاصل ایستادگی ملت ایران در برابر امریکا است.
‌‌عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ‌با اشاره به جنبش ضد‌نظام سرمایه‌داری وال‌استریت گفت: اینکه جوانان این کشورها می‌گویند که مانند جوانان مصری ایستادگی می‌کنند، بیانگر ضعف و سقوط امریکایی‌ها است.  
وی با اشاره سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: به فرموده ایشان ما صدها سند از توطئه‌های مختلف امریکا داریم که با افشای آنها آبروی امریکا می‌رود و باید بدانیم که هر یک از این‌ها، سندهای جامعی از جنایات امریکا علیه ملت‌ ایران و مردم منطقه است.  
‌کرمی عنوان کرد: حمله به سکوهای نفتی، ساقط کردن هواپیمای غیرنظامی، تهدیدها، تحریم‌ها و کارشکنی‌ها، جنگ نرم و حمایت‌های آشکار از تروریست‌ها در داخل کشور و ... گوشه‌ای از اسناد و توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران است.
‌وی تصریح کرد: حاصل و نتیجه تمام توطئه‌های امریکایی‌ها علیه ایران، خود‌باوری هر چه بیشتر ملت و جوانان این کشور بوده است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران موفق شده که اندیشه سیاسی نو و جدیدی به نام "مردم سالاری دینی" به جهان ارائه کند. 
کرمی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده که در کشورهای اسلامی می‌توان با سلاطین مخالفت کرده و آن‌ها را از تخت‌ها به زیر آورده و اسلام را در رأس قرار داد.  
وی با بیان اینکه امریکا در سال‌های اخیر سیری نزولی دارد، اظهار داشت: آن‌ها در گذشته اگر می‌خواستند از کشوری انتقام بگیرند، تنها اعلام می‌کردند که ناوهای ما به سمت آن کشور در حرکت است و با  اعلام این موضوع سران آن کشورها به خود می‌لرزیدند. 
کرمی بیان داشت: اما در عراق و افغانستان می‌بینید که اینگونه نشده و امریکایی‌ها در روزی که به عراق آمدند، برای این کشور حاکم تعیین کرده و فکر می‌کردند این کشور مربوط به آن‌ها است، اما با مخالفت مردم این کشور، امریکایی‌ها مجبور به خروج سربازان خود از این کشور شده‌اند. 
وی تصریح کرد: با روند کنونی به زودی شاهد نابودی سران استکبار هستیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول