اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

تسخیر لانه جاسوسی انقلاب را بیمه کرد

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: یکی از اقداماتی که موجب تداوند روند روبه رشد انقلاب اسلامی شد، تسخیر لانه جاسوسی بود.

تسخیر لانه جاسوسی انقلاب را بیمه کرد
محمد دلبری امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است و امیدواریم که انقلاب اسلامی ایران تا ظهور حضرت مهدی (عج) همواره پایدار باشد.
وی یوم‌الله 13 آبان را مایه افتخار برای دانشجویان و دانش آموزان عنوان کرد و گفت: در این روز به برکت بصیرت دانشجویان لانه جاسوسی تسخیر شد و سندهای جنایات آمریکا در پی این تسخیر یکی پس از دیگری افشا شد.
شهردار قم با اشاره به اینکه امروز نیز الهام‌بخشی انقلاب اسلامی در کشورهای در حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی اتفاق می‌افتد، گفت: مردم این کشورها با بصیرتی که نسبت به استکبار کسب کرده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که آزادی باید در نظام خودشان حاکم باشد و خود باید درباره سرنوشت کشورشان تصمیم گیرنده باشند.
وی تاکید کرد: امروز همه مردم بیدار شده و متوجه توطئه‌های استکبار شده‌اند و ما شاهد هستیم که بیداری اسلامی هر روز بیش از گذشته توسعه پیدا کرده و کشورهای اروپایی را فراگرفته است.
دلبری اظهار کرد: نظام سرمایه‌داری نیز در نقاط مختلف دنیا با مخالفت و اعتراض مردم مواجه شده است و همه اینها از برکات انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به حضور گسترده مردم قم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان گفت: مردم قم از اول انقلاب و قبل از آن همیشه به برکت وجود مراجع و علما دارای بصیرت و بینش لازم بوده و همیشه در عرصه‌های دفاع از انقلاب ثابت قدم بوده‌اند و امروز نیز شاهد حضور یکپارچه مردم در صحنه حمایت از انقلاب هستیم.
شهردار قم تاکید کرد: قطعا در سراسر ایران اسلامی ما امروز شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان هستیم.
وی با اشاره به اینکه در سال‌های آغازین پس از انقلاب برخی تفکرات شیطنت‌های آمریکای جنایتکار را باور نمی‌کردند، خاطرنشان کرد: با تسخیر لانه جاسوسی روشن شد که سخن امام برگرفته از بینش و بصیرت ایشان بود و این اقدام توانست انقلاب را بیمه کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول