اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راهپیمایی 13 آبان تداوم آرمان‌های انقلاب؛

راهپیمایی ‪۱۳‬آبان در شهرستان‌های غرب مازندران برگزار شد

خبرگزاری فارس: راهپیمایی روز 13 آبان پرشورتر از سال‌های گذشته در شهرهای غرب مازندران برگزار شد.

راهپیمایی ‪۱۳‬آبان در شهرستان‌های غرب مازندران برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، در این راهپیمایی که ظهر امروز و پس از برگزاری نماز پرشکوه جمعه در شهرستان‌های نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و عباس آباد برگزار شد، جوانان و نوجوانان دانش‌آموز در کنار دیگر اقشار جامعه در صفوف بهم فشرده بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت کردند.
در این راهپیمایی که در شهرها و بخش‌های بزرگ و کوچک کلاردشت، کجور، کلارآباد، سلمانشهر، نشتارود و شیرود در غرب مازندران نیز برگزار شد راهپیمایان با شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از سیاست‌های استکبار جهانی به رخ جهانیان کشاندند.
راهپیمایان با حمل پارچه نوشته‌هایی با مضمون "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" بار دیگر با تجدید میثاق با امام راحل و رهبری و آرمان‌های انقلاب و با خلق حماسه‌ای دیگر در کارنامه انقلاب اسلامی، خشم خود را از جنایات آمریکا و اسرائیل اعلام داشتند.
در پایان راهپیمایی نیز دانش‌آموزان با قرائت بیانیه‌ای در رد سیاست‌های غلط آمریکا و بیعت با آرمان‌های انقلاب و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، آدمک‌های شیطان بزرگ را به آتش کشیدند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول