اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وارونه جلوه دادن حقایق؛

غرب می‎خواهد اسلام را به چالش بکشاند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید سپاه قمر بنی هاشم(ع) گفت: دشمن با وارونه جلوه دادن برخی از واقعیت‌ها و تخریب دین، مذهب و باورهای اعتقادی، می‌خواهد نظام اسلامی را به چالش بکشاند.

غرب می‎خواهد اسلام را به چالش بکشاند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا بسیج در کارگاه  آموزشی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه، دفاتر تایید محتوا و کارشناسان فرهنگی هنری نمایندگی ولی فقیه در سپاه این استان، اظهار داشت: تحلیل‌های دروغ رسانه‌های دنیای غرب برای ضربه زدن به اسلام است.
وی با اشاره به اهمیت کار مسئولان دفاتر تایید محتوا در شرایط فعلی با اشاره به علم و اخلاق پیامبران(ع)، افزود: هدف نهایی از بعثت پیامبران و رسالت ائمه معصومین(ع)، هدایت بشر در روی زمین و نشان دادن راه سعادت و کمال در دنیا و آخرت است.
بسیج با آسیب‌شناسی فرهنگی و مطبوعاتی به بیان نقش دشمنان در فریب افکار اشاره کرد و گفت: دشمن با وارونه جلوه دادن برخی از واقعیت‌ها و تخریب دین، مذهب و باورهای اعتقادی،  نظام اسلامی را به چالش می‌کشاند.
مسئول بسیج اساتید سپاه قمر بنی هاشم(ع) با بیان سوء استفاده‌ها در عرصه هنر، گفت: متاسفانه هنر به دست نااهلش افتاده تا جایی که برخی افراد فاقد تخصص امور مذهبی و دینی، فیلم مذهبی می‌سازند و این ضرر به اعتقادات است.
وی در ادامه با گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی در ایران، گفت: اهمیت روز 13 آبان تا جایی به اثبات رسیده که امام راحل آن را انقلاب دوم نامیدند.
بسیج با بیان اینکه استکبار به هر درجه و شکلی باشد، مردود است، تصریح کرد: دین مبین اسلام و سایر ادیان الهی استکبار را محکوم می‌کنند و لذا اقدام دانشجویان پیرو خط امام مصداق کامل استکبارستیزی بود که هیمنه آمریکا را در جهان شکست.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران امسال پرشورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی 13 آبان شرکت می‌کنند و هر اقدام منطقی و سنجیده ملت بزرگ ایران بر روحیه مسلمانان کشورهای تونس، مصر، لیبی، یمن، بحرین اثر می‌گذارد.
بسیج ادامه داد: آمریکایی‌ها با تحمیل هزینه‌های کلان بر مردم کشورشان به بهانه تسلط بر خاورمیانه متوجه شدند که ملت‌های مسلمان و آزاد شده عراق و افغانستان هرگز از چاله به چاه نروند و در دام حکومت مستکبر آمریکا قرار نگیرند.
وی افزود: در هر حال آمریکایی‌ها برای سرگرمی ملت‌ خود هم که شده به تلاش بی‌حاصل خود ادامه می‌دهند و امروز وظیفه کشور ایران که ام‌القرای اسلام است در این زمینه بسیار سنگین است.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول