اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی:

مواضع انفعالی آمریکا نشان از بن‌بست دارد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مواضع خبیثانه دولت استکباری آمریکا در مقابل ملت ایران ناشی از بن‌بست سیاست‌های مزورانه آن در برخورد با اراده ملت و انقلاب ایران است.

مواضع انفعالی آمریکا نشان از بن‌بست دارد
بیوک مقدسی بخشایش ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی یوم‌ا‌لله 13 آبان در تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تلاش‌های مذبوحانه ایالات متحده برای پرونده‌سازی علیه ایران و اتهام‌زنی‌های بی‌اساس و خنده‌داری که در داخل این کشور هم خریدار ندارد، اقداماتی برای منحرف کردن افکار عمومی از تحولات داخلی این کشور است.
وی افزود: از نمونه‌های آشکار این امر ادعای نقض حقوق بشر توسط نظام اسلامی است در حالیکه همین دولت اکنون با سرکوب وحشیانه جنبش وال استریت و بازداشت همچنین ضرب و شتم مردم خود، نقض حقوق بشر می‌کند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان در ادامه گفت: با افشای نمونه‌هایی از اسناد تروریستی این کشور توسط دبیر شورای‌عالی امنیت ملی در تهران، چهره کریه دولت آمریکا بیشتر برای ملت‌ها و دولت‌های دنیا آشکار شد و باید اعلام کنیم ایران یکی از قربانیان تروریسم دولتی آمریکاست.
مقدسی، اقدام مجلس سنای آمریکا در تصویب طرح ترور فرمانده سپاه قدس و نیروهای آن را بسیار بی‌شرمانه و احمقانه دانست و اظهار کرد: در اکثر خانواده‌های ایرانی یک نفر عضو سپاه پاسداران یا بسیج است و اگر فردی از این نیروهای مخلص که مورد رضایت فرد فرد ایرانیان قرار دارند ترور شود، دولت آمریکا باید بی‌آبرو شدن بیشتر خود در بین همه اقشار این کشور گردن بگیرد.
وی در ادامه با اشاره به یوم‌الله 13 آبان نیز گفت: فرزندان دانش‌آموز ایران اسلامی نشان داده‌اند که در همه شرایط دارای بصیرت هستند و این ناشی از تربیت در مکتب اسلام و اهل بیت (ع) است.
مقدسی اضافه کرد: دشمن با درک این نکته سعی دارد تا با ارائه الگوهای جذاب اما مسموم این عزیزان را از دامان اسلام و تربیت اسلامی دور کند و نقشه‌های پلید خود را در قلب جهان اسلام پیاده سازد اما به یاری خدا این توطئه‌ها با درایت خانواده‌های مومن، هوشیاری معلمان و خود این فرزندان در نطفه خفه خواهند شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول